- tis nov 21, 2006 19:46
Eller snarare kan jag vänja henne vid att tycka om att bli buren trots att hon inte ser något. Alltså hon är ju bara 3 månader så när hon sitter i ergon är hon så kort att hon inte kan se sig omkring, axelbanden är ivägen och det gillar hon inte. Hon älskar att bli buren utan sele och se sig runt i vårt hem men jag orkar inte bära så mycket utan hjälpmedel. Tror ni hon kan vänja sig eller är det kört. Är det bara att vänta på att hon blir större så hon ser mer? Behöver ju nåt att bära i under tiden i så fall. HAr testat moby wrap men det var för bökigt och dottern var arg. Sjalar som ska knytas är inte min grej. Samtidigt har jag inte råd att behålla ergon (får återlämna den om jag vill) OCH köpa ett annat "bärredskap"?
Hur skulle ni gjort?
Jag har inget inlägg till min ergo (sånt för nyfödda) men tror ni att det skulle gå att prova med hennes täcke? Inlägget ser ju inte så avancerat ut??
Hur skulle ni gjort?
Jag har inget inlägg till min ergo (sånt för nyfödda) men tror ni att det skulle gå att prova med hennes täcke? Inlägget ser ju inte så avancerat ut??