Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Jag vill bara säga hur billigt man kan komma undan med kulor, vi var på Röda Korset idag och Marlene hittade en sacco för 25:- :shock: :D Den kunde ju ha varit mer fylld men med ett lite mindre överdrag kommer den bli toppen :D
Användarens profilbild
Av Smultron
jag har hittat riktigt billiga kulor hos en grossist... Så nu tänkte jag sy mig en saccosäck.

Florin får man be om mönster? :D
Användarens profilbild
Av florin
Smultron skrev:jag har hittat riktigt billiga kulor hos en grossist... Så nu tänkte jag sy mig en saccosäck.

Florin får man be om mönster? :D
vad roligt :-9 Klar du får mönster men det får vänta tills imorgon, då har vi studiecirkel och mönstret har jag där... Skicka mig ett pm
Användarens profilbild
Av miso
en annan fråga, har ni tänkt att ha ett innerfoder så att man kan tvätta yttertyget? Jag tänkte göra så och jag funderade på att använda lakansväv men jag är osäker på om det håller?? Man slänger ju sig rätt tungt på en sån säck så både tyg och sömmar borde utsättas för rätt stora påfrestningar. Vad tror ni om detta?
Användarens profilbild
Av marlene
florin skrev:Jag vill bara säga hur billigt man kan komma undan med kulor, vi var på Röda Korset idag och Marlene hittade en sacco för 25:- :shock: :D Den kunde ju ha varit mer fylld men med ett lite mindre överdrag kommer den bli toppen :D
ja vilket flax jag hade :lol:

Den kommer bli jätte bra som en mindre sacosäck, synd bara att jag inte har mer av samma tyg som den större är i
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?