- ons nov 22, 2006 11:03
Igår bar jag lillen i Storken, hade min bautastora, varma jacka över. Han somnade gott och sov hela vägen, men jag fick hålla undan sjalen från hans näsa med högerhanden så att han skulle kunna andas ordentligt och efter 45 minuter hade jag så ont i axeln att jag måste lyfta ur honom och låta maken bära
. Hade knutit dubbelt kryss och hur jag än försökte fixa till sjalen så att han kunde andas ordentligt utan att jag höll bort sjalen så gick det inte!
Det fungerar ju inte riktigt att hålla bort sjalen så att jag får ont i axeln, men vad gör jag för fel? Finns någon knytning som är bättre när man bär på vintern med jackan över? Och när man bär på ryggen, bär man utanpå jackan då? (Jag är ju nybörjare på det här så jag vet i princip ingenting
!)

Det fungerar ju inte riktigt att hålla bort sjalen så att jag får ont i axeln, men vad gör jag för fel? Finns någon knytning som är bättre när man bär på vintern med jackan över? Och när man bär på ryggen, bär man utanpå jackan då? (Jag är ju nybörjare på det här så jag vet i princip ingenting

Ny i sjalvärlden (Sonen född juli-06)
Bär med Storchenwiege Inka (5,2 m) och svart Ergo NG
Bär med Storchenwiege Inka (5,2 m) och svart Ergo NG