Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
exiteme skrev:Jag vill oxå vara barnfri och pyssla!!!
Byta avatar jämnt... får man det? :wink: :lol: Nu får man ju vänja sig igen - fin avatar med sköna barn, dock! :D

Men.. man får väl vara med o pyssla även om man bär och har en liten som ammas, va? :)
Användarens profilbild
Av Siena
Vad sägs om en kväll i nästa vecka? Tisdag verkar vara en bra dag. Lite kaffe och pepparkakor, kanske lite annat gott. Vad sägs om klockan 19 eller? Då har de flesta hunnit äta middag (vi har i a f :lol: ) och är kaffesugna och pysselsugna till tusen!

Jag är gärna hos Helen första gången!

Vad pysslar ni alla på nu? Själv stickar jag en trollmammasjal i rosa och guld som min mamma ska få i julklapp. Men jag kanske hinner bli klar med den tills på tisdag. I så fall så håller jag på att sy på bruna pärlor på min gråsvarta sjal jag stickade klart i förrgår.
Användarens profilbild
Av lotti
Siena skrev:Vad sägs om en kväll i nästa vecka? Tisdag verkar vara en bra dag. Lite kaffe och pepparkakor, kanske lite annat gott. Vad sägs om klockan 19 eller? Då har de flesta hunnit äta middag (vi har i a f :lol: ) och är kaffesugna och pysselsugna till tusen!

Vad pysslar ni alla på nu? Själv stickar jag en trollmammasjal i rosa och guld som min mamma ska få i julklapp. Men jag kanske hinner bli klar med den tills på tisdag. I så fall så håller jag på att sy på bruna pärlor på min gråsvarta sjal jag stickade klart i förrgår.
Den enda kväll i veckan som jag inte kan är tisdagar då jag sjunger! :( Fast nästa vecka är ganska full för mig ändå även om det varit en annan dag eftersom stora tjejen fyller år, så jag hoppas på pysselkvällar fler gånger så jag kan komma då istället!! :wink: :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
tisdag nästa vecka är kanon! :D

ja, vad ska jag göra då? :roll: nåt luciapyssel kanske :D
Användarens profilbild
Av Siena
lotti skrev:
Siena skrev:Vad sägs om en kväll i nästa vecka? Tisdag verkar vara en bra dag. Lite kaffe och pepparkakor, kanske lite annat gott. Vad sägs om klockan 19 eller? Då har de flesta hunnit äta middag (vi har i a f :lol: ) och är kaffesugna och pysselsugna till tusen!

Den enda kväll i veckan som jag inte kan är tisdagar då jag sjunger! :( Fast nästa vecka är ganska full för mig ändå även om det varit en annan dag eftersom stora tjejen fyller år, så jag hoppas på pysselkvällar fler gånger så jag kan komma då istället!! :wink: :D
Vi måste ju inte ses på tisdagar varenda gång, så nog kan du hänga på vid en annan träff!
Användarens profilbild
Av Siena
Ja va kul! Jag tar med pepparkakor!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag kan den 28: de om maken nu inte har nått annat :lol:

Ska vi skriva mer under träff eller ??

Kl 19.00 är det nått jag ska ta med?? vi ska ha kalas på söndag så får vi rester kan dom hänga på :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag har fått lite problem!
min man ska ut och resa och kommer nog inte hem förrän tidigast 20... :(
Användarens profilbild
Av Tuve
jag är jättegärna med, men den 28'e fyller mamma år. Nästa gång! :D
Söndagar är nog bäst för mig.
Användarens profilbild
Av Kotten
Nästa vecka är lite tajt för mig, men sen är jag på!
Användarens profilbild
Av Key
Iiiiih, denna tråd hade jag ju helt missat. Tisdag är kört för mig. Har marktjänst eftersom B repar. Men guuud vilken bra idé att få lite utan-barn-tid att köra igång pyssel på. Jag har en mössa som måste stickas klart (fast rätt garn tog liksom slut :oops: ) och sen vill jag börja med nåt nytt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?