Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
Behöver lite kunnig hjälp. Köpte en 4 mån gammal sjal av en tjej, som verkar vara lika grön på sjalar som jag är. Det skulle vara en Easycare Lagun, bilden på sjalen var från Easycares hemsida. Jag tycker inte att färgerna stämmer speciellt bra med bilden på sjalen jag fått. Det är ju rena lila färger i den. Ska det vara det? Är det så olika på färgbaden??

Om det här inte är en Easy Lagun - vad är det då??? :mitvit:

Bild
Senast redigerad av LillaG den fre nov 24, 2006 16:51, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag tror att du har blivit lurad... easycare har väl aldrig haft fransar... Min gissning är en Amazonas Antigua...
Användarens profilbild
Av Stream
Nej, det där är nog en Amazonas Antigua Stil! Ser precis ut som min Amazonas Carry Sling Laguna, fast med frans..
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Stream skrev:Nej, det där är nog en Amazonas Antigua Stil! Ser precis ut som min Amazonas Carry Sling Laguna, fast med frans..
Ah det kanske är där ifrån lagun kommer...
Användarens profilbild
Av sacha42
Nä ser inte ut att vara en lagun, hoppasa tt du itne betalade mkt för den för man får nog 2sånna till priset av en easy :?
Användarens profilbild
Av LillaG
Det var väl det jag kände på mig...

Säljaren känns varken oärlig eller onålig, så jag ska maila henne genast och höra vad hon säger.
Användarens profilbild
Av sacha42
Lin skrev:
LillaG skrev:Det var väl det jag kände på mig...

Säljaren känns varken oärlig eller onålig, så jag ska maila henne genast och höra vad hon säger.
Bra! Hoppas att det löser sig.
:iagree: håller tummarna för dig!
Användarens profilbild
Av Scharlott
På bilden som du klistrat in ser jag en Amazonas Antigua Stil (dvs samma färger som Amazonas Carry Sling Laguna) :wink:
Nypriset för en Antigua är:
5,1m 679kr
4,5m 589kr
4,0m 549kr

Hoppas det löser sig!
Användarens profilbild
Av LillaG
Säljaren som måste vara grönare än mig :wink: på sjalar, hade inte uppmärksammat att det var fel. Hon hade köpt´den från www.sjalar.nu, så jag hoppas att det hela kan lösas med hjälp av dem. Sjalen är ju bara 4-5 mån gammal, så förhoppningsvis kan de tänka sig att rätta till sitt misstag.

Däremot så är det lite konstigt, då jag inte hittar några Amazonas alls på sjalar.nu?? Borde vara svårt att skicka fel sjal, då man inte ens marknadsför sjalen man skickat... Fast de kanske hade dem i somras...
Användarens profilbild
Av Kristina
LillaG skrev:Säljaren som måste vara grönare än mig :wink: på sjalar, hade inte uppmärksammat att det var fel. Hon hade köpt´den från www.sjalar.nu, så jag hoppas att det hela kan lösas med hjälp av dem. Sjalen är ju bara 4-5 mån gammal, så förhoppningsvis kan de tänka sig att rätta till sitt misstag.

Däremot så är det lite konstigt, då jag inte hittar några Amazonas alls på sjalar.nu?? Borde vara svårt att skicka fel sjal, då man inte ens marknadsför sjalen man skickat... Fast de kanske hade dem i somras...
Sjalar.nu har ella roo som är likadan som amazonas. Tror deras blå färg heter christiane eller nåt liknande.
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh så trist att det har blitt fel! Men jag hoppas att ni kan lösa det!
Användarens profilbild
Av LillaG
En liten uppdatering...

Jag har fått mina pengar tillbaka för sjalen. Tjejen jag köpte den av ska bevisa för www.sjalar.nu att hon faktiskt köpt en Easycare, och inte en Ella Roo.

Själv sitter jag nu och väntar på en Easycare hav.Den kommer förhoppningsvis på måndag. :eld:
Användarens profilbild
Av Helena
Vad märkligt att det blivit fel, för det medföljer ju knytinstruktioner till både Ella Roo och Easycare och det står ju på sjalarna vad det är för sjalar, så man kan egentligen inte missta sig. Märket på Ella Roon kan dock trilla av, men inte på en Easycare.

Men de är jätte trevliga på www.sjalar.nu, så ifall det blivit något fel så tror jag inte det är något problem att få pengarna tillbaka.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Det är ju inte så svårt att bevisa, har jag köpt en easycare, så har man ju betalt för en easycare och då står ju det på kvittot. Jag fick både en via mail och en när jag fick sjalen.
Och som sagt, de är väldigt trevliga och lätta att ha med att göra på sjalar.nu så jag tror inte att det är några som helst problem.

Och Hav är en underbar sjal! :)
Användarens profilbild
Av Helena
Hon måste ha köpt den i en väldig hast då, ifall hon inte läst att
Easycare har raka ändar och kommer i en medföljande påse.

Kanske det blivit fel när www.sjalar.nu skickat ut sjalen, men man har ju lite ansvar själv som köpare att se att det är rätt sjal tycker jag. För misstag kan ju ske. Om sjalen var ny borde det ha suttit ett märke på Ella Roo sjalen där det stod Ella Roo och det borde hon väl sett och börjat fundera. Mitt märke ramlade av efter en lång tids användning.
Till Ella Roo sjalen medföljer ett litet häfte med knytbeskrivningar och på det häftet står det ju också att det är en Ella Roo.

Mycket mystiskt.
:shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?