[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 402311
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Sh*t alltså... (att-göra-lista) - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
Mamasamueli skrev:Här är saker som jag bör eller vill göra:

* Sticka färdigt rödsvart ullbyxa (nästan klart)
* Sticka blårandig ulltröja
* Fästa garnändar i tröja och mössa
* Repa upp några misslyckade strumpor och vantar i minimundusgarn
* Sticka linne/väst till mig själv i inköpt ull/silke-garn
* Sy haklappar
* Sy muddbyxor

* Sy tvättlappar
* Sy köksgardin (fast till vardagsrummet)
* Sy resår i vaxduk (a la dra-på-lakan)
* Byta tyg på köksstolar
* Sy jul-dyna till tripptrappstolen

* Sy sänghimmel och batikfärga
* Sy taiväska av min Hoppediz Nairobi
* Sy meitai av pearltyg
* Sy ringsjal av inköpt tyg

:roll: Det var väldigt bra att skriva ner allt på ett papper, för då inser man hur orimligt det är att hinna med nånting inom den närmaste framtiden. Frågan är, vad ska man prioritera...? :hmm: Och när ska jag baka pepparkakor??
Oj! En sån där lista borde jag också göra.. du har en del på din lista som passar på min ;) Hade du tänkt hinna allt före jul alltså? Eller velat, rättare sagt? :)
Användarens profilbild
Av Monique29
Jag tycker att du ska sy tvättlappar först :)
Används ju dagligen och ofta och dom små rackarna verkar ju bara försvinna i intet också.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Oj, ja när man skriver ner så är det lättare att se allt... har nog nästan lika mycket på min lista men vågar inte riktigt skriva, är nog lite rädd att all lust ska avta då, att det blir som måsten liksom.

Lycka till med din lista iaf!
Användarens profilbild
Av Siena
oj det var ingen dålig lista! Du kanske ska börja med de typiskt juliga sakerna och spara det andra till efter pepparkaksbaket!
Användarens profilbild
Av LillaG
Oj, oj... visst är det jobbigt när massa roliga saker känns som måsten. Har insett att jag är usel på att slutföra projekt, men fantastisk på att påbörja dem...

Det enda jag undrar nu är: När kommer det nån och tar hand om Isac så jag kan få lite gjort under min föräldraledighet???
Av tumbler
LillaG skrev:Oj, oj... visst är det jobbigt när massa roliga saker känns som måsten. Har insett att jag är usel på att slutföra projekt, men fantastisk på att påbörja dem...

Det enda jag undrar nu är: När kommer det nån och tar hand om Isac så jag kan få lite gjort under min föräldraledighet???

Oh, vad jag känner igen mig! :roll:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag brukar drabbas av totalstress såhär års. Därför gör jag nästan alltid en lista på allt som jag måste eller borde göra. Det brukar landa på säkert 50-60 punkter. Men. Sedan gäller det att göra prioriteringar. Jag brukar göra lista i Excel, för då kan man sortera på prioriteringar efteråt. Jag sätter 1 för punkter som ska vara avklarade "denna veckan" och 2 för "denna månaden" och 3 för "detta året". För ärligt talat, det är ingen som hänger mig för att jag inte har städat ur matkällaren innan jul... Det är förfärligt många punkter som hamnar på 3...

När jag har prioriterat klart så försöker jag beta av alla ettor. När jag får tid över så gör jag 2:or och 3:or. Man känner sig SÅÅÅÅ nöjd när man gör något som man egentligen inte har förväntats göra ännu... En eller två treor så brukar den värsta stressen släppa. Sedan finns det ju alltid grader i helvetet. Även om jag borde göra en total städning av matkällaren (torka av alla hyllor, rensa ut i lådor osv) så räcker det faktiskt med att göra en "ta det värsta-röjning" på ungefär en halvtimme. Samvetet lugnar ner sig betydligt.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Soffi
:lol: Sån där lista har jag med, bara att strunta i eller sätta igång 8)
Användarens profilbild
Av knutis
Jag vet hur det känns :wink: .
Jag föreslår att du kapar ner den en aning och funderar på vad som är mest akut kanske 3-4 saker till att börja med.

Annars blir väl inget gjort :D

Lycka till!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?