Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
emma_h skrev::shock: jaha... och en sådan urläcker väska vispar du ihop lätt som en plätt? *avis, avis*

Själv reder man med knapp nöd ut att klippa av sonens långa mysbyxor och sy om dem till shorts. Baske mig ingen rättvisa här i världen *mummel, sparkar på en sten, mummel* :wink:
haha, lätt som en plätt var det inte denna gång men nästa väska kommer ju gå betydligt enklare och snabbare att sy :D

Men utan våran sy-studiecirkel så skulle jag nog inte få så mycket gjort...
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag svimmar. Jäklar i havet vilken snygg väska. Även i detta trötta tillstånd får jag hjärtklappning av dina kreationer.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kalassnygg :tumsup: . Tänk om vi Stockholmare kunde få ihop en syjunta träff (en riktig där man verkligen syr :lol:).
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Buscilla skrev:Kalassnygg :tumsup: . Tänk om vi Stockholmare kunde få ihop en syjunta träff (en riktig där man verkligen syr :lol:).
skulle aldrig gå! :nono:
Vi är baaaara ut på galej hela tiden! :lol: :lol:

Jag blir som vanligt alldeles darrig av dina kreationer, florin! hur mycket kostar du att hyra för sisådär...ett liv??? :roll:
Användarens profilbild
Av Nyfikenienstrut
:tumsup: Åhhhhh... va fin! Har fullt upp att undvika att dreggla ner hela datorn... Orättvist att vissa kan sy så bra! Jag vill oxå!
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:Kalassnygg :tumsup: . Tänk om vi Stockholmare kunde få ihop en syjunta träff (en riktig där man verkligen syr :lol:).
skulle aldrig gå! :nono:
Vi är baaaara ut på galej hela tiden! :lol: :lol:
bara och bara... :roll:

Bild Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh hjälp vilken vacker sak! Du har inte funderat på att öppna en webshop?
Användarens profilbild
Av amöba
Var hittar du alla härliga tyger? :shock:
Användarens profilbild
Av Tina2
Gosh!!!
*borde finnas en smalji för"mållös"*

Vilket fint tyg! Väskan är ju bara underbar!!!
*tankar inspiration* - Funderar på hur man ser ut om man tankar inspiration... :shock:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Ja, var hittar du alla underbara tyger?? behåller du allt du syr eller ger du bort/säljer? :floet2: som någon skrev tidigare -Du borde starta en webbshop!

Ursygg!!! keep up the good work!
Användarens profilbild
Av florin
Tack för alla underbara ord!!!!

Tygerna hittar jag på bla loppis och på tradera :-) Ibland blir det billgt och ibland blir det DYRT!!!

Tanken är att jag nån gång ska ha en hemsida där jag kan sälja lite saker jag syr men det är bara en tanke än så länge...

Sakerna jag syr stannar sällan kvar hemma hos oss...
Användarens profilbild
Av sol
Åh vilka snygga väskor. :heart:

Tycker absolut du skall börja sälja via nätet. Jag skulle handla på direkten. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?