Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
Hej tjejer!

Jag har ett problem: lillen tycker inte om att vara buren på ryggen. Han är 7 månader och jag precis har börjat med ryggknyten (bär i en 5.6 m Hoppis). Har gjort ett omslutet X med mannens hjälp, men lillen hade andra ideer och försökte att göra en "brygga" och smita därifrån :cry: Mannen sagt att det såg läskigt ut... Vågar inte att fortsätta!

Hade någon haft liknande? Tips? Ideer? Kommentarer?
Tack!!!
Av Aelia
Han kanske är för liten för det? Och vill va på mammas magen och mysa?

Jag började bära Benjamin på ryggen för ca 1 månad sen, han är 15 månader nu, innan dess trivdes varken jag eller han när han satt på ryggen.
Användarens profilbild
Av Foxan
Fast jag hade läst här att visa har bebisar på ryggan redan från 2-4 månader...
Suck... Men han kanske är inte redo än. Ska vänta någon vecka och sen prova igen :)
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tycker ryggsäck är enklare att börja med (och trevligare att bära med öht, det är bara om F somnar och behöver huvudstöd som jag brukar knyta omslutet). Det blir liksom mer rymningssäkert för barn som trycker sig bakåt också iom att man kan dra åt överkanten hårdare.
Användarens profilbild
Av Foxan
Kristina skrev:Jag tycker ryggsäck är enklare att börja med (och trevligare att bära med öht, det är bara om F somnar och behöver huvudstöd som jag brukar knyta omslutet). Det blir liksom mer rymningssäkert för barn som trycker sig bakåt också iom att man kan dra åt överkanten hårdare.
Oki doki, tack för tipset! Ska försöka så snart som möjligt (imorgon blir väl det) och repportera resultatet! :D
Av Aelia
Jag menade att han är inte redo ännu, skev llite dåligt kanske :roll:
Användarens profilbild
Av Foxan
Aelia skrev:Jag menade att han är inte redo ännu, skev llite dåligt kanske :roll:
Jo, jag förstår fad du menar :) Det kan väl stämma...
Men jag tror att jag gör ett försök till när beben är på bra humor och mannen är i härheten. :)

Kram! :love:
Av Dvipa
Min flicka gillar inte heller, provade idag i mei tai, det blir liksom tråkigt där, inget att pilla på utom mitt hår :shock: Hon är snart 8 m.
Är det vanesak - ju mer man bär desto vana blir de eller vänjer de sig aldrig?
Användarens profilbild
Av diddeldi
atlas vägrade fram till ca 11 månaders ålder. sedan gick det finfint. barn är olika helt enkelt :wink: . fast det är ju mer praktiskt att bära på ryggen så det är ju skönt att kunna variera sig. men man får tänka på att det är gosigare på magen :D
Användarens profilbild
Av Foxan
Tack för alla svar!
Igår har vi gjort ett försök till, denna gången med "ryggsäcken". Han hade precis ätit då (altså varit glad och allmänt harmonisk bebis). Och det gick hem! :D Killen satt där hela tiden när jag lagade middag och tittade över axeln. inga smitförsök denna gången! :lol:

Hoppas det fortsätter så!
Ha en bra dag allihopa! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?