Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Japp, nu har jag beställt en ny sjal och känner mig som ett barn på julafton; näääär kommer den? Vill ha nu :eld: vill ha nu :eld:

Och så hoppas jag på jojjos chokladgås också, så det kanske blir TVÅ nya sjalar :eld:
Senast redigerad av annemi den tis nov 21, 2006 12:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Droppen
Uuunderbart!

Jag vet, väntan är olidlig! :wink: :D
Av Aelia
Vad blev det för sjal då? :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Åh, känner igen det där! :-)

Vilken sjal är det om man får fråga?
Av MammaTess
Oh jag vill också vara med sjal...
Av Aelia
MammaTess skrev:Oh jag vill också vara med sjal...

KÖP :twisted:
Av MammaTess
haha....om jag bara kan förklara hur en bra sjal är på engelska...och hru den är vävd...vad heter diagonal på engelska förresten.....om jag vet det, då ska du få se på sjalgarderob när jag kommer hem... :P
Användarens profilbild
Av annemi
Aelia skrev:Vad blev det för sjal då? :wink:
Tänkte hålla er på sträckbänken ett tag :lol:
Av Aelia
MammaTess skrev:haha....om jag bara kan förklara hur en bra sjal är på engelska...och hru den är vävd...vad heter diagonal på engelska förresten.....om jag vet det, då ska du få se på sjalgarderob när jag kommer hem... :P
Men då MÅSTE du köpa en här för att kunna visa den där för säljare :wink:
Användarens profilbild
Av ernamalin
annemi skrev:
Aelia skrev:Vad blev det för sjal då? :wink:
Tänkte hålla er på sträckbänken ett tag :lol:
Hur länge är ett tag då?? nu har vi ju väntat över en timme!!! :wink:
Av Aelia
Och nu har det gått 2,5 timme :twisted:
Användarens profilbild
Av annemi
Är ni så nyfikna :D

Den kommer nog imorrn. Klarar ni av att vänta så länge eller kommer ni inte kunna sova inatt :wink:
Av Aelia
annemi skrev:Är ni så nyfikna :D

Den kommer nog imorrn. Klarar ni av att vänta så länge eller kommer ni inte kunna sova inatt :wink:

Ska man sova inatt oxå? Frågan är om du kan sova inatt eller om du ska sitta vid brevinkast/brevlåda och "sova" där :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Jag kommer drömmma om min fina sjal och så hoppas jag att brevbäraren är extra snabb imorgon .

Kanske går fortare om man springer ut o jagar postbilen :roll: , han brukar ju ta några andra gator före vår... :twisted:
Användarens profilbild
Av annemi
YES :vågen:
Nu har den kommit vår Didymos Elisa :loving:

Jättemysig, och tunn och bara helt uuunderbar. Lillan (4 mån) sprattlade av glädje när jag sa Nu måste vi prova :lol:

(ngn gås blev det tyvärr inte :cry: , men Elisa överträffade förväntningarna)

Och postkillen, kom o ringde på dörren för paketet fick inte plats i lådan, snällt vá :P

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?