Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
Den borde väl ha hetat Aftonrodnad, så att ingen läser fel (eller Rosa-himmel-om-kvällen :wink: )
Användarens profilbild
Av Bina
*skrattar* Ni är ju för roliga! Kanske skall vi skapa en omröstning för byte av namn?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Åh vad skönt att det inte bara är jag som inte fattade galoppen med blomnamnen på Ringosarna :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
EmilsMamma skrev:Åh vad skönt att det inte bara är jag som inte fattade galoppen med blomnamnen på Ringosarna :lol:
Det tog mig ett bra tag att fatta Krustistel, det var när jag skulle skriva ned det som jag fattade! :D

En annan väntar och längtar efter Purpurskyn! Kom snart nu då!
Användarens profilbild
Av Isanna
AnKa skrev:Håll i er för här kommer nu en botaniklektion för de som inte har stenkoll på Nordens Flora :D :D :D

Förgetmigej
Bild

krustistel
Bild

Skogssäv
Bild

Kråkbär
Bild

Ullört
Bild

Fjällnejlika
Bild

Hjortron
Bild

Blåsippa
Bild

Havssäv
Bild
:rofl:

Men jag bera tt få lägga in en protest mot Fjällnejlika och Blåsippa! Inte alls lika ju!
Användarens profilbild
Av solanna
Pernilla J skrev:Den borde väl ha hetat Aftonrodnad, så att ingen läser fel (eller Rosa-himmel-om-kvällen :wink: )
Me like! Tycker att det var ett jättefint och poetiskt ord. Lite som norrsken ungefär. Purpursky låter lite mer konstruerat på något sätt. Men det spelar väl ingen roll nu när namnet börjar bli inarbetat så omtalad som denna "rosa easy" har blivit redan.
Av Aelia
Isanna skrev: Men jag bera tt få lägga in en protest mot Fjällnejlika och Blåsippa! Inte alls lika ju!
Håller med, inte alls lika :wink:
Användarens profilbild
Av Lumlum
AnKa skrev:Håll i er för här kommer nu en botaniklektion för de som inte har stenkoll på Nordens Flora :D :D :D

Förgetmigej
Bild

krustistel
Bild

Skogssäv
Bild

Kråkbär
Bild

Ullört
Bild

Fjällnejlika
Bild

Hjortron
Bild

Blåsippa
Bild

Havssäv
Bild
Det här inlägget kräver ju nästan en egen länk - för alla oss som inte riktigt lyckats reda ut vad färgerna heter! :D Det tog mig lååång tid att lista ut vad krus-tistel egentligen hette... :oops:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Lumlum skrev:

Förgetmigej
Bild

krustistel
Bild

Skogssäv
Bild

Kråkbär
Bild

Ullört
Bild

Fjällnejlika
Bild

Hjortron
Bild

Blåsippa
Bild

Havssäv
Bild
:rofl:

Och ännu värre... jag hade för mig rätt länge att krus-tistel inte alls hette så utan krustiel 8) KRUS-TIEL, lite fransk sådär :oops: :lol: :oops:

(Ordblind?? Jag?? :lol: )
Användarens profilbild
Av GosKina
Håller med om att fjällnejlika verkligen är fel färg enligt floran. På den bilden är den ju mer lik Krustistel i färgen än vad krustisteln är :-D

Ja, detta med Looma-färgerna hör ju egentligen inte till denna tråd...
Användarens profilbild
Av mirko
nu har iallafall jag fått besked från Ulla ,den är beräknad att komma nästa vecka!!!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
mirko skrev:nu har iallafall jag fått besked från Ulla ,den är beräknad att komma nästa vecka!!!!
Spännande. Ser fram emot en massa lajv-bilder från Sjalgroupisarna (ni vet vilka ni är :twisted: :wink: )

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?