Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elna
:(
jag har en nyköpt äiska poncho som jag köpte i somras, ny, nya modellen (kinatillverkade) och eftersom som sommaren var varm började jag använda den så smått först i oktober och nu i november har jag haft den en del men inte varje dag
ändå har sömmen brevid blixtlåset längst ner fram börjat släppa :cry: :cry:

det är så surt för precis där i "sprundet" vid knappen är det svårt att laga utan att det syns tycker jag :x
och jag hatar trasiga saker, speciellt dyra såna :(
så jag undrar, vad säger ni är det ett vanligt fel?
är det lönt att kontakta försäljaren?
brukar kvaliten vara såhär eller var de finare när de gjordes i eu?
nyfiken elna
Användarens profilbild
Av diddeldi
klart du ska kontakta försäljaren och se vad de säger :D . det är ju faktiskt tänkt att de ska hålla lite längre än så :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
diddeldi skrev:klart du ska kontakta försäljaren och se vad de säger :D . det är ju faktiskt tänkt att de ska hålla lite längre än så :wink:
Håller med!
Använde min poncho hela förra hösten och vintern utan att nåt hände med den och då var det flitig användning varje dag.
Klart att de ska hålla!
Av Aelia
Kontakta återförsäljare så klart, så ska det inte va :?
Av Elna
skönt med lite feedback jag ska höra med henne och återkommer med vad hon säger,

det känns onekligen trist att laga så här tidigt och jag hade tänkt att antingen låna/ge vidare eller sälja den sen och det påverkar ju då att den inte är helt hel :(

återkommer!!
Tack för era svar,
elna

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?