Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ymmmi
Hur är en gås för nybörjare?
Elelr ska man satsa på en hoppediz i stället?
Av Aelia
både och 8)
Av Aelia
Alltså köpa både en hoppis och en gås :wink:
Av ymmmi
hehe jo men du vet ju vännen, att jag inte har råd med det =)
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:både och 8)
:lol: ja ju fler sjalar desto bättre :wink:
det är nog en smaksak vad man gillar bäst. Finns det inte nån i Umeå som du kan låna och prova dig fram med vad du tycker är skönast?
Annars får du garanterat en skrynkelgås såld sedan om du inte gillar den eftersom de bara finns att köpa som naturfärgade nu :D
Av Aelia
ymmmi skrev:hehe jo men du vet ju vännen, att jag inte har råd med det =)
jag vet, synd....den montreal som fanns kvar, hur gick det med den?
Användarens profilbild
Av jazoo
Det är ju väldigt mycket en smaksak det där med vilken sjal man gillar, och det gäller nybörjare också. Jag skulle tro att gåsen har den fördelen att den är tunn, vilket gör att den blir smidig och lätt att knyta. Nackdelen är kanske att den inte riktigt avlastar lika bra, och att den inte har samma stretch på diagonalen så att det är lite pyssligare att få till den där perfekta knytningen.

Så uppfattar jag i alla fall gåsen, men å andra sidan äger jag ingen gås och har bara provat den ett fåtal gånger.

Jag tycker så här, som nybörjare ska man framför allt satsa på en sjal som man tycker är snygg, sen får man så småningom prova sig fram till vad som passar en. Och så ska man inte ha en kortsjal som första, men det är ju bara vad jag tycker.
Användarens profilbild
Av jazoo
Lycka till förresten! Jag tror att det blir bra vad du än väljer!
Av ymmmi
Aelia skrev:
ymmmi skrev:hehe jo men du vet ju vännen, att jag inte har råd med det =)
jag vet, synd....den montreal som fanns kvar, hur gick det med den?
den var såld, vi missuppfattade varandra
Av FiaLisa
jazoo skrev:Jag tycker så här, som nybörjare ska man framför allt satsa på en sjal som man tycker är snygg, sen får man så småningom prova sig fram till vad som passar en.
:iagree:

Att välja en snygg sjal är jätteviktigt för om du väljer en bara för att den är "bra" så kommer du inte att använda den. Man måste trivas med färgen.

Jag har blivit gåsfantast. Tyckte från början att det var en ganska dålig sjal, men jag har ändrat mig. Jag tycker att gåsen är snygg och det ska inte underskattas. Sedan tycker jag om att knyta den för även om den är lång så känns den inte klumpig eftersom den är så tunn. Eftersom den är så tunn tvingas man att knyta ordentligt och gör man det så kan man bära i timmar. Jag gillar alltså gåsen men det betyder inte nödvändigtvis att du kommer att göra det.

Lycka till! Tala om vad det blev sen.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag hade en gås som första sjal, ska man vara korrekt hade jag en moby också, som var utlånad när Clara föddes och sen kom vi inte överens och den fick flytta. Alltså kan man säga att gåsen var först, jag tyckte den var jättebra, hade det inte varit för färgen hade det kunnat vara min favoritsjal, nu fick den flytta istället!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?