Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lima
Har en pojke på 8 mån (imorgon) :) och nu undrar jag om det är försent att börja med långsjal. Använder ringsjalen flitigt, men frågan är om det är onödigt, bättre att vänta till ev kommande syskon? Är så sugen, det ser ju så mysigt ut, men nu när han är rörligare kanske han inte vill bli buren? Hur hade ni gjort? Finns det fler som börjat sent med långsjal? Funderingar är nu mellan stork eller hoppiz.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Det är aldrig för sent, tycker jag. Skall du sen ha fler barn så kan du ju använda samma sjal till det barnet.
Användarens profilbild
Av Anna
De sajalar du nämner kan användas både nu och till kommande barn. Vi använder fortfarande långsjal till vår tvååring ibland och ännu mer bär pappa honom på ryggen i Ergo. Tycker itne alls det är sent att börja med långsjal.
Användarens profilbild
Av Tabby
Vi började med ERGO vid 5 mån sjal vid ca 7 månader, så det är inte försent :-)
Användarens profilbild
Av vanja77
Min lilla tjej är snart 1 år och henne bär jag förjämnan, tänker nog göra det i minst 1 år till
Min stora tjej är snart 6, även henne har det hänt att jag har burit i långsjalen vid tillfälle
Användarens profilbild
Av Zandra
Närå, inte är det för sent. Vi köpte vår första sjal när vår dotter var 7 månader och så sent som för några veckor (när hon är 20 månader) sedan köpte vi ny sjal.
Användarens profilbild
Av Alven
Nädå, jag bär fortfarande David, 15 månader, mycket i långsjal. Nästan varje dag faktiskt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?