Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Nu börjar jag bli lite otålig över att vänta... någon som har hört något eller har information som inte nått mig? :roll:

egentligen är det knäppt att man inte slänger iväg ett mail och frågar Ulla direkt... men på något sätt så känns det onödigt att "störa" om nån annan redan har info
Användarens profilbild
Av sacha42
har inte heller hört något :roll:
Av Aelia
Hoppas den kommer snart , ville se live bilder, nyfiken ju.
Användarens profilbild
Av mirko
jag har mailat och frågat ,,men inte fått svar än... antar att det tar lite tid , hon hade visst brytit armen ... :!:
Användarens profilbild
Av sacha42
mirko skrev:jag har mailat och frågat ,,men inte fått svar än... antar att det tar lite tid , hon hade visst brytit armen ... :!:
jo, hon har brutit armen och har en tjej som hjälper henne med företaget.
Användarens profilbild
Av sacha42
Cecilia skrev:Och hur ska det uttalas? :shock:

Lite konstigt namn, tycker jag faktiskt.
purpur=lila, sky=himmel
allts purpursky :D
Användarens profilbild
Av Cecilia
sacha42 skrev:

purpur=lila, sky=himmel
jag tänker liksom att det låter lite som en anglosism. Även om man kan säga sky på svenska utan att mena sky-sås, så låter det som Vanilla Sky ändå i mina öron. Jag får lust att uttala det på engelska. Purpursky på svenska ligger inte bra i munnen för mig.
Användarens profilbild
Av sacha42
Cecilia skrev:
sacha42 skrev:

purpur=lila, sky=himmel
jag tänker liksom att det låter lite som en anglosism. Även om man kan säga sky på svenska utan att mena sky-sås, så låter det som Vanilla Sky ändå i mina öron. Jag får lust att uttala det på engelska. Purpursky på svenska ligger inte bra i munnen för mig.
haha ja du det är inte lätt med namn. innan jag fattade det så hade jag ett ryskt utal PurPurSky :roll:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
och jag har fortfarande svårt för Ringo Krustistel, trots att jag numera äger än. Det vill gärna bli Krus-tis-tel istf Krus-tistel :oops:
Användarens profilbild
Av mian
sacha42 skrev:innan jag fattade det så hade jag ett ryskt utal PurPurSky :roll:

Räcker upp handen och erkänner att jag fortfarande läser på ryska. Fattade inte alls varför denna sjalen fått ett utländskt namn när alla andra heter vanliga svenska namn :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
mian skrev:
sacha42 skrev:innan jag fattade det så hade jag ett ryskt utal PurPurSky :roll:

Räcker upp handen och erkänner att jag fortfarande läser på ryska. Fattade inte alls varför denna sjalen fått ett utländskt namn när alla andra heter vanliga svenska namn :roll:
:vågen: men den kan vell få heta så för oss :wink: skönt att inte vara ensam 8)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
EmilsMamma skrev:och jag har fortfarande svårt för Ringo Krustistel, trots att jag numera äger än. Det vill gärna bli Krus-tis-tel istf Krus-tistel :oops:
.. och jag som alltid läst det Krustiel! Är det ett t som jag missat, alltså? Det är en krusig tistel?
Användarens profilbild
Av Lingling
:lol:

Skyar, moln för mig så det låter inte så konstigt.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?