Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har ju en Hoppediz LaPaz 4,6 meter, men jag skulle ärligt talat behöva något som är lite kortare. Strax över fyra meter, typ. Och de där sneda ändarna...

Är det ett helgerån att kapa en Hoppe?? Och finns det NÅGON chans att få ut några pengar för den i framtiden??

//Kaja
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Men visst är det bättre ändå att du kapar och får en sjal du har mer användning för än att du behåller den som den är och den då riskerar att bara samla damm? :wink:

Visst, du lär ju inte få samma beg. pris som för en "fullängdare" men så särskilt mycket kan jag inte tänka mig att du förlorar om du fållar snyggt?!
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag skulle absolut kunna tänka mig att köpa en kapad LaPaz, och det lär jag ju inte vara ensam om. Som sagt, inte samma pris som för en fullängdare kanske, men om du får mer användning för den så gör det, tycker jag. Du har väl inte sjalen för att sälja den, utan för att använda den?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Kaja skrev:Är det ett helgerån att kapa en Hoppe?? Och finns det NÅGON chans att få ut några pengar för den i framtiden??

//Kaja
Tycker ialla fall inte jag att det är. Min Montreal 4,6 är numera 3,7, och jag använder den helt plötsligt igen.

Jag tror nog visst att man kan sälja även en lite kortare hoppis. Ryggknytssjalar är bra, och det är ju inte alltid man vill köpa en dyr sjal innan man vet om längden skulle vara bra.
Användarens profilbild
Av Kaja
Hm. Då blir det nog en sax då. Ska knyta lite för att se vad jag behöver egentligen. Har växlat mellan x-omslut bak och tibetan och jag verkar klara mig med aningen kortare för tibetanen... Ska fundera på vad jag gillar bäst.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Om den är snyggt fållad tycker inte jag att det drar ner priset på sjalen. Eller ja, det sjunker ju eftersom sjalen blir kortare, men jag tycker inte att den är mindre värd än en sjal som är köpt i den längden :blahblah:
Användarens profilbild
Av gummy
jag har också längdproblem med min hoppe costa rica. med 4,6 som jag har nu så kan jag antingen ha jättelång svans på ryggen (om jag bär i omslutet där fram vill säga) och det gillar jag inte eller så kan jag knyta knuten på magen men då är det egentligen precis för kort pga av de snedställda kanterna, knuten blir jättedålig. men jag tvekar också om jag ska klippa eller inte... :hmm:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
gummy skrev:jag har också längdproblem med min hoppe costa rica. med 4,6 som jag har nu så kan jag antingen ha jättelång svans på ryggen (om jag bär i omslutet där fram vill säga) och det gillar jag inte eller så kan jag knyta knuten på magen men då är det egentligen precis för kort pga av de snedställda kanterna, knuten blir jättedålig. men jag tvekar också om jag ska klippa eller inte... :hmm:
Sälj den till mig, sälj den till mig, sälj den till mig!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
alltså, min man är nästan två meter lång och han har då ganska långa ben...
och han tvekar aldrig över om han ska sy om sina nyinköpta byxor så att de
passar just honom (och det tycker ju jag är väldigt bra :wink: )

och jag tycker absolut du ska sy om sjalen så att den passar just dej :D
Användarens profilbild
Av gummy
no way josé! (som de väl säger i costa rica) :D jag älskar sjalen, den är snyggast av alla :wink: men längden är lite dum, det är det enda jag klagar på. (och så att jag när jag har geléarmar på morgonen har lite svårt att dra åt ordentligt)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag funderar också på att sätta saxen i någon sjal och få den kortare, har ju flera låååånga nu :roll: Eller så säljer man en lång och köper en ny kort :hmm:

Knepigt problem 8)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
gummy skrev:
no way josé! (som de väl säger i costa rica) :D jag älskar sjalen, den är snyggast av alla :wink: men längden är lite dum, det är det enda jag klagar på. (och så att jag när jag har geléarmar på morgonen har lite svårt att dra åt ordentligt)
Typiskt! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?