Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av *M*
har precis gjort en provisorisk långsjal av påslakarn och skulle vilja ha lite tips om bra knutar.det finns ju hur mkt som helst och ju mer jag kollar ju mer förvirrad blir jag :? .jag vill gärna ha min dotter på höften lr på magen så jag ser henne. vilka knutar skulle ni rekomendera och vilken sida kan man se hur man gör den?
Användarens profilbild
Av zmurfan
www.stjarnbarn.se har lärt mig knyta... där finns jättebra instruktionsbilder.
www.mamatoto.com ? har också instruktioner... (är inte helt säker på adressen)

jag kör x-omslut2 när jag bär sonen på 4 månader på magen. eller så gör jag en ryggsäcksknytning när jag bär honom på ryggen. Annars bär jag helst i min ringsjal för där kan jag även amma honom.

Lycka till med knyteriet.
Användarens profilbild
Av Anso
Testa xomslut på magen eller på höften (se under "Knytinstrukioner och "xomslut på höften" som finns en bra bit ner på listan)
Även www.babyboden.nu har bra knytinstruktion och sent omsider så har jag sett att även www.sjalar.nu har det - längst ner på deras första sida finns det.

Blev sömmen bra?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?