Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
När vi äter hos mina föräldrar får Kajsa alltid låna ett förkläde som mamma sydde till mig eller mina syskon när vi var små.

Man tar en kökshandduk o viker in två av hörnen och syr fast.
Sen trär man ett snöre genom kanalerna som bildas och snöret går liksom från midjans ena sida runt nacken över till midjans andra sida.

Men shit så svårt det var att förklara! :shock: Undrar just om någon fattar hur jag menar. :Hahaa:

Kan leta upp en bild om det skulle vara intressant!
Användarens profilbild
Av Anna
puppan skrev:Man tar en kökshandduk o viker in två av hörnen och syr fast.
Sen trär man ett snöre genom kanalerna som bildas och snöret går liksom från midjans ena sida runt nacken över till midjans andra sida.

Men shit så svårt det var att förklara! :shock: Undrar just om någon fattar hur jag menar. :Hahaa:

Kan leta upp en bild om det skulle vara intressant!
Det är ju precis så jag menar också, fast jag klipper av en bit på hörnen också.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag har ett i vaxtyg från 10-gruppen du kan få se....det är jättebra....
Användarens profilbild
Av amöba
Kaja skrev:Funderade på om jag inte borde sy ett extra förkläde till sonen. Det var innan jag passerade IKEA. Jättesnygga förkläden på barnavdelningen för 29 eller möjligen 39 kronor. Det var ficka och band att knyta bakom ryggen och i nacken. Det syr man banne mig inte för...
Mja, det beror på om man ska räkna timkostnad för arbetstiden... Annars blir det rätt billigt när man snor tyg av sin fru ;)

Tack för tipsen! JAG blev i alla fall inspirerad! :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
amöba skrev:
Kaja skrev:Funderade på om jag inte borde sy ett extra förkläde till sonen. Det var innan jag passerade IKEA. Jättesnygga förkläden på barnavdelningen för 29 eller möjligen 39 kronor. Det var ficka och band att knyta bakom ryggen och i nacken. Det syr man banne mig inte för...
Mja, det beror på om man ska räkna timkostnad för arbetstiden... Annars blir det rätt billigt när man snor tyg av sin fru ;)

Tack för tipsen! JAG blev i alla fall inspirerad! :D
Du snor inte bara tyg av din fru utan hennes identitet här på sjalbarn. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?