Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

...men nu har jag liksom fått till ringsjal-bärandet ännu bättre. Jag har liksom kommit på nåt - den ska ju sitta skithårt för att det ska bli bra! Inser ni vad detta betyder?! Tidigare har ringsjalen varit "fulsjalen" som jag haft i bilen för kortare bärsträckor, nu kan jag bära längre stunder och då måste jag ju sy upp femtielva nya snygga varianter! Wohoo!
Användarens profilbild
Av Isanna
Självklart måste du så upp femtioelva snyggo-ringisar! Kul att det börjar funka så bra för er!
Användarens profilbild
Av Zandra
Jippi! Ringsjalar rockar när man får till dom. Kan tänka mig att Ivar nu sitter som klistrad. :D

...och själv har jag sytt en apsnygg mei tai idag :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mejamy
Zandra skrev:
Och vart är bilden på den då??? :wink:
Användarens profilbild
Av tove79
Zandra skrev:Jippi! Ringsjalar rockar när man får till dom. Kan tänka mig att Ivar nu sitter som klistrad. :D

Shit, jag ligger duktigt efter...måste klämma på nya MT:n next week. Men nu får du lägga band på dig kvinna!
Användarens profilbild
Av Tinker
Åh så skoj att få till det! :D
Jag känner igen känslan, för jag har verkligen börjat digga min förgätmigej skarpt!

Svarpepparsjalen var jag alltid ovän med. :x
Användarens profilbild
Av Annika80
Visst är det skönt när det funkar!
Det tog ett bra tag innan jag kom överrens med min ringis, tyckte bara tyget skavde vid halsen. Men efter lite justering några cm satt den som ett smäck och nu gillar vi henne igen :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Härligt! :rock:

För mig tog det åxå ett bra tag innan jag började gilla ringsjal! Och nu har jag nyss upptäckt även bärpåse :tumsup:
Har du provat en sådan? :wink:
Användarens profilbild
Av tove79
Droppen skrev:Härligt! :rock:

För mig tog det åxå ett bra tag innan jag började gilla ringsjal! Och nu har jag nyss upptäckt även bärpåse :tumsup:
Har du provat en sådan? :wink:
Nej, men det är en till salu nu på Blocket. Jag undrade vad det var för något.
tove79 skrev:...men nu har jag liksom fått till ringsjal-bärandet ännu bättre. Jag har liksom kommit på nåt - den ska ju sitta skithårt för att det ska bli bra! !
Jag vill gärna har fler ringsjals tips! Hur högt- lågt stter ni? Mer råd emmotttas gärna! :D
Användarens profilbild
Av Zandra
mejamy skrev:
Zandra skrev:
Och vart är bilden på den då??? :wink:
Hehe, den kommer den kommer. 8)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?