Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det för att Arvid är för tung (ca 8kg) eller maste jag tänka pa nagot i knytningen? Jag försöker sprida ut tyget och sa men jag far ont i svanken där smokingbältet sitter. Nan som vet pa rad för jag skulle hellst inte sluta bära honom fram ännu eftersom han suttar pa mitt finger innan han somnar. (Tar inte nappen)
Användarens profilbild
Av jag71
Jag vet inte om det beror på tyngden men jag vet att jag känt av min rygg så fort dem små passerat sex-sju kilo sträcket. Fast då är inte min rygg den bästa. Hoppas du hittar en lösning.
Av H
Hur har du löst det da? Börjat bära pa rygg? Är det mer avlastande att göra det?
Användarens profilbild
Av jag71
H skrev:Hur har du löst det da? Börjat bära pa rygg? Är det mer avlastande att göra det?
Jupps! Började knyta upp skrutt på ryggen när han var runt 6 månader och dem två små har suttit på ryggen sedan jag klarade av det (blev sjuk och kunde knappt gå deras första månader). Idag då dem är sex månader så åker den ena påmagen och den andra på ryggen, det blir jämnvikt då på något sätt så det fungerar. Om alla tre små är med så åker skrutt på ryggen och dem två små får åka i vagn. Jag har även burit min stora tös på ryggen när vi var och såg Nanne Grönwall förra året. Då var tösen sex och ett halvt och vägde lite över 20 kilo. Hon satt inte still en minut utan hoppade upp och ner och skrek i mitt öra (Nanne är hennes favorit inte min). Det enda som kändes dagen efter var där hon sparkat på på mig och så hade jag haft fel skor så fötterna var lite ömma. Ryggen kändes dock ingenting i!!! Så ryggbärning avlastar mycket bättre.
Av H
Aha hehe. Det later som om jag maste testa ryggen, hoppas Arvid snabbt lär sig somna utan finger ocksa da. Och att jag lär mig knyta snabbt saklart :) .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?