Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sonja
Jag har BF 10/6 -07 och jag vill helst inte skaffa någon syskonvagn, och då är ju en sval sjal av något slag verkligen ett måste...

Vad har ni erfarenheter av? Jag har hört att denna http://www.knyt-an.se/calinbleu-gauze/c ... gauze.html är sval och lätt.

Vill gärna ha mer tips och erfarenheter! Jag har bara haft mobywrap till min dotter och den vill jag inte ens tänka på hur den är på sommarn! :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Kan du tänka dig en vävd sjal redan från början är nog calin bleu gauze, eller "gåsen" den bästa! Många gillar den (även om aldrig jag kom riktigt överrens med mig :roll: ), och snygg är den ju med :wink:

Av trikåsjalarna är annars Sino och Hug-A-Bub de svalaste :D
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag har en gauze och den gillar jag absolut! :tumsup:

Den är sval och mysig och lättknuten och bra. :D
Användarens profilbild
Av sonja
hittills låter det nästan självklart :)

Kajsa kavat, varför kom du inte överens med den, för jag antar att det var det du menade? 8) och vad använde du när/om den trilskades ?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
sonja skrev:
Kajsa kavat, varför kom du inte överens med den, för jag antar att det var det du menade? 8) och vad använde du när/om den trilskades ?
NJaee jag tyckte den var hård och sträv (fast det kanske bara krävdes ett par tvättar till) och svår att få till bra i knytningen. Drog jag åt för mycket så skavde den mot halsen och knöt jag löst tyckte jag inte att den avlastade riktigt bra.. :roll: Men lyssna inte för mycket på mig, de allra flesta gillar ju sina :wink:
Användarens profilbild
Av caelajemma
Gåsen (se avataren) blev Jemmas första sjal (tillsammans med ringon), och vi trivdes jättebra båda två. Jag trodde nämligen precis som du att det skulle bli för varmt i en trikå i o m att det är blandmaterial, ofta syntet(?), i de sjalarna. De riktigt varma sommardagarna gick det ju så klart inte att bära i gåsen, men det hade det ju inte gjort i någon annan sjal heller. :)
Användarens profilbild
Av April
Jag bar Ines i trikåsjal hela sommaren. Jag hade en Sino. Ines är född i mitten av juni. Jag svepte inte in henne jättemycket. Själva krysset gjorde jag lite smalare och smokingbältat drog jag först upp och sedan ner lite igen :-D Hmmm... vet inte riktigt om du förstod.

Jag tyckte att Sinon var en bra sommarsjal. Man håller ju sig i skuggan med så små barn och är ju gärna inne den varmaste tiden på dygnet.

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?