Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var kan jag köpa den nya ergon till lägst pris? (Är det bara Babyboden som har exemplar kvar?)

Hur är Patapum Baby Carrier i jämförelse med ergon? Var kan jag köpa den billigast?
Av Annsofi
ja du, det bästa är väl att surfa runt lite och kolla... ett bra tips kan vara att börja hos Katarina på knyt-an http://www.bostream.nu/knyt-an/ som har butik hemma och lagerför både gamla och nya ergo samt patapum. Bra priser också. När det gäller nya ergo tror jag det priset är detsamma överallt men man kan ju alltid kolla om någon har ett erbjudande. Det som ev. kan skilja något åt är nog främst fraktkostnaden.

Katarina eller vikarien Anna kan också ge dig bra information om skillnaden mellan selarna annars kan man generellt säga att gamla ergo och patapum är likvärdiga. Ergon har lite fler detaljer t.ex. ficka på framsidan därav är den lite dyrare än Patapum. Komfortmässigt och funktionsmässigt är de dock likvärdiga. Villken man väljer av dem är nog helt en fråga om vilken man tycker är snyggast.
Den nya ergon skiljer sig lite åt och är den dyraste just nu på marknaden, 850 kr + ev. frakt. Den är ganska ny i sverige så rapporterna håller på att ramla in här på sjalbarn. Själva sitsen för barnet är utformat lite mer som en påse och sen är den enligt tillverkaren lite mer formsydd så att den följer bärarens kropp bättre. Den är också konstruerad på ett sådant sätt att man kan koppla loss axelremmarna för att även kunna bära på höften. På denna länken kan man se skillnaderna mellan den gamla och den nya ergon;
http://www.ergobabycarrier.com/classic.html
Användarens profilbild
Av April
Jag har köpt min från USA. Skicka mig ett PM om du är intresserad av att veta mer ;-) (jag har kontaktat en kvinna där som kan skicka den som paket, så att man slipper tullen ;-))

Jag tycker att den nya Ergon är mycket bekvämare än den "gamla" modellen. Jag har inte sett den nya Patapumen, men många jämför den med den "gamla" Ergon - och är den som den gamla Ergon - så rekommenderar JAG den nya Ergon framför dessa bägge selar.

Jag kan inte sätta fingret på vad det är... Kanske sitter barnet längre ner (så att det blir skönare), eller så beror det på vaddering, eller något annat. Men den nya Ergon är enligt MIG den skönaste på marknaden just nu...

Kram
Användarens profilbild
Av April
Fast nu hade de alla färger ;-) (de var dock slut och skulle komma tillbaka i augusti :-))

Kram
Användarens profilbild
Av Ester
Jag tror att det är samma pris i stort sett överrallt...kanske skiljer 50-100:- om man letar ordentligt.

jag ÄLSKAR min nya Patapum med huvudstöd..och snygg är den också....slår ett slag för den...blir ju bra mycket billigare än en ergo
Användarens profilbild
Av Helen
Jag väntar in mina i veckan som kommer (måndag-onsdag), men jag försvinner igen på semester så snart solen visar sig från sin bästa sida. (= snabba beslut gäller :lol:, så jag hinner skicka )

Prismässigt ligger jag som genomsnittet.
Senast redigerad av Helen den lör jul 23, 2005 16:07, redigerad totalt 1 gånger.
Av Ulla-Maija
www.sjalar.nu ska ha ny leverans på tisdag- torsdag. Då hinner man få sin nya Ergo nästa ecka, det tar bara en, max två dagar på posten från oss från att vi har fått dem (om man väljer att betala med faktura, men förskottsbetalaning tar det lite längre tid).

Alla färger kommer, priset är 850,- + frakt på 55,-.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?