Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Jag älskar min easycare i kvaliten, tyget är underbart men jag börjar tycka att 5.2 med raka ändar är lite kort för mig... och så har jag blivit förtjust i hoppis Lillie, den färgen är så fin!... Hur är hoppis i kvaliteten, bredden mm jämfört med easy? Skulle ni sälja en easy bara för det?
Användarens profilbild
Av Tabby
Hoppisen har inte samma kvalite som Easy. Skulle nog aldrig sälja Easyn mot en Hoppis.
Tyget på Easyn är mjukt, gosigt och mycket tunnare.
Hoppisen är en bra sjal men den är inte lika bra kvalitetsmässigt.

MEN, om du inte tycker att knytningarna räcker till med din Easy då är det ett litet dilemma :-(

Du har ingen i närheten som har en Hoppis som du kan klämma på innan du bestämmer dig?
Användarens profilbild
Av vanja77
Hoppisen är ju något längre 5.4m istället för 5.2 som på easycare + att jag tror det är längden förutom dom sneddade ändarna
Användarens profilbild
Av Bina
A L D R I G!

Jag skulle inte välja bort EasyCare mot en Hoppediz (förlåt alla hoppizälskare) När jag en gång knutit Easyn så kändes Hoppedizen tråkigt sträv.

Helt klart är det ett problem om du tycker att 5,2 är kort... :( förstår att du funderar...Vad är Easyn för kort för hos dig?
Användarens profilbild
Av April
Då kanske Bebinan är något för dig? Jag har inte sett en själv, men de ska ju vara väldigt bra... Jag vet inte den längsta längden, men hör med Louise på Stellaris.

Kram
Användarens profilbild
Av Bina
MIA!

... jag hade helt för mig en sak men var inte säker så jag kikade bakåt lite granna :oops: och hittade det jag sökte... :D

Du har väl en 4,2 meters? då förstår jag att du upplever den som kort :wink:
Mia

Från: Gbg men bor i London..
Skrivet: Tis Maj 03, 2005 3:41 pm Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

vet knappt om jag vågar erkänna... fast jag är ju i gott sällskap
Vi har också haft lite köporgie här... Har ju en bbsjal och en hab, nu har vi beställt... en ergo svart med rygga (måste ju alla ha eller hur, i alla fall om mannen ska bära), en ringo havssäv (ringsjal är ju nåt av det mest praktiska som finns!!) , en easy 4.2 eld (den är ju så fin och så blir den ju lagom till ryggknytt till stora killen och vagga mm till bebisen) och en vattensjal... (det är ju sommar för sjutton! )och ev en "myspåse" från Kristina... (fleece eller ngt annat mjukt är ju så mysigt för mini...) Och Mannen kunde inte motstå en blå-vit (IFK-fan) easy... och den ska bebben få sova i som vagga till en början... ojoj Tur att jag får en hel del tillbaks på skatten, men här rök nästan hälften... Säms nästan.. men Glad!!!!! Här ska bäras!!!!
Senast redigerad av Bina den lör jul 23, 2005 11:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av April
JA, men då blir det ju enkelt ;-) Ta en 4,6 meters istället :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Mia
:D :oops:
Jag har två...
en eld 4.2 som är bra och en hav 5.2 som blir lite i kortaste laget till omslut till min Lille kille... men jag älskar kvaliteten menknyter helst omslut än så länge...
Användarens profilbild
Av Zandra
Jag som bara har hoppiz måste nog ändå hålla med ovanstående talare.

Vi älskar vår hoppediz men det känns knappt som att de två går att jämföra, tror att du kanske kommer tycka att det känns som väldigt mycket och klunsigt tyg om du byter.
Det vore ju helt klart bäst om du hade möjlighet att testa en hoppediz innan du gör något så "radikalt" som att sälja din Easy. :)
Användarens profilbild
Av Tabby
Mia, det måste varit din Eld jag klämde på på sjalträffen :-)
Användarens profilbild
Av Mia
Ja det var det :)
Ja jag väntar nog lite, än räcker den ju till liten precis och sen kanske jag tycker att den är för lång och då får jag väl klippa av den :twisted: :wink: Som sagt kvaliten är underbar!
Användarens profilbild
Av Tabby
Men Mia om du gör omsluten knytningar så borde det fungera med knuten därbak. Jag har 4.2 meters sjalar och gör omslutenknytningar med. Du är ju av normalstorlek om jag minns rätt.
Användarens profilbild
Av Mia
ja det gör den! :D men jag tycker om det extra varvet! min 4.2 räcker också precis till knut bak el i sidan som jag brukar sätta den, men för det känns 5.2 lite väl långt.. man får väl skaffa fler sjalar helt enkelt! :D
Användarens profilbild
Av mojsan
..didy stl 7.kanske? Min didy känns ju bara bättre o bättre. Är du fortfarande här, så kan du få känna på hoppis 4,6 OCH 5,4 m. Men 5,4 m är rätt stort, massa tyg o hålla kolla på.
Användarens profilbild
Av Mia
Tack, men det är jag inte... Nu börjar tvåbarnsmammalivet i storstan på allvar! :wink: :)
Kan ju fråga easycare omman kan specialbeställa en 5.5-5.7 :lol: är det bara jag som gillar så där lång sjal?!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?