Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Jag är på ett sånt hiskeligt humör just nu, är det ok att tröstköpa en sjal då? :D Eller har ni nåt billigare förslag? :roll:
Användarens profilbild
Av Veronica
Många tröstköper ju skor, och det är väl billigare, men jag röstar ändå för sjalen. :twisted:
Användarens profilbild
Av annemi
Jaaaaa, det får man väl ! :lol: jag är såååå sugen på att köpa en till jag med :roll:
Användarens profilbild
Av Droppen
Isanna skrev:Jag är på ett sånt hiskeligt humör just nu, är det ok att tröstköpa en sjal då? :D Eller har ni nåt billigare förslag? :roll:
Jaaa, det är klart man får!
Precis vad jag har gjort idag 8)
Användarens profilbild
Av Helena
Har man råd så javisst. Jag var så sur idag, så jag var nära att beställa en Easycare, men så besinnade jag mig och kom på att jag måste till tandläkaren i december. :cry:
Användarens profilbild
Av Isanna
Helena skrev:Har man råd så javisst. Jag var så sur idag, så jag var nära att beställa en Easycare, men så besinnade jag mig och kom på att jag måste till tandläkaren i december. :cry:
:rofl:

Det är tur att det finns fler som jag! :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har trösthyrt en sjal idag :lol: Jag har inte råd att köpa någon...
Användarens profilbild
Av zandrama
Självklart :!: :twisted:
Fast det är ju billigare med choklad... :roll:
Av Aelia
zandrama skrev:Självklart :!: :twisted:
Fast det är ju billigare med choklad... :roll:
Håller med :wink: :twisted:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Är inte alla ursäker för att köpa sjal godtagbara?!?!? :mitvit: :hmm: :hellu:
Användarens profilbild
Av sacha42
klart man får :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Önskar att jag hade råd att göra det! Behöver nånting idag känns det som. Får väl bli en varm kopp choklad... och det är ju inte jämförbart med en ny fin underbar fantastisk gosig varm mjuk sjal. :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
jag71 skrev:Önskar att jag hade råd att göra det! Behöver nånting idag känns det som. Får väl bli en varm kopp choklad... och det är ju inte jämförbart med en ny fin underbar fantastisk gosig varm mjuk sjal. :roll:
Precis, jag suktar efter en systemkamera och håller på att skramla ihop dryga 11 tusenlappar till den, så det får nog bli lite glass från frysen istället! :D
Användarens profilbild
Av GosKina
Halloj,
Jag var inte online igår när du hade skrivit, men jag hoppas det känns bättre idag! *kramar om*
Användarens profilbild
Av Isanna
GosKina skrev:Halloj,
Jag var inte online igår när du hade skrivit, men jag hoppas det känns bättre idag! *kramar om*
Det känns mycket bättre idag! Det blev ingen tröstköp heller även om jag fortfarande suktar efter en Havanna!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?