Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anhasa
Är ny på forumet och kan säga att jag tycker att stämningen verkar vara såå härlig här inne.
Jag har tre barn men tyvärr är det bara den yngsta som har fått den äran att åka sjal :cry:
Tänk om jag hade upptäckt detta underbara hjälpmedel tidigare, då hade jag sluppit: Onda axlar och rygg, barn som inte vill bli burna i sele så länge (vaad kan det bero på), ben som hänger och slänger på ens egna ben när går och bär barnet i dåliga selar.
Min yngsta kille och jag får uppleva: underbar närhet precis när han eller jag behöver det mest. Jag behöver inte känna mig stressad vid ex. matlagning, han kan ju enkelt vara med.

Främsta anledningen till att jag köpte en sjal var att jag har problem med min rygg och mina höfter. Jag visste ju att jag efter typ 10 minuter fick ont i axlar och rygg av BB så jag hade ju inget att förlora.

Nu är jag här i sjalarnas underbara värld och jag har INTE ont i rygg och axlar :love:

Mycke svammel blev det men jag ville bara berätta hur lycklig jag är över att ha hittat rätt
Användarens profilbild
Av anhasa
tinaw skrev:Välkommen! :hello: Visst är det härligt! :D
Tack!
Användarens profilbild
Av Isanna
Välkommen hit! Tur att ett av barnen fick glädjen att åka sjal iallafall! Det är ju så mysigt och praktiskt.
Användarens profilbild
Av jag71
Välkommen hit. Du vet väl att barn kan sitta i sjalen när man surfar runt här inne också? :lol: :lol: Då får man mycket mer tid till att vara här! :lol: :lol: :lol:
Av belinda
Välkommen :D vilken härlig berättelse!
Användarens profilbild
Av knutis
Roligt att du hittade hit, välkommen! visst är det bland det bäst! :vågen:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?