Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
marlene skrev:
Picea skrev:
Froggie skrev:Handvävda (=Guatemalavävda) BäraBarn-sjalar är det nog ganska ont om numer!
Nämen hallå! Min står det "Handmade in Guatemala" på. Innebär det att den är värd en förmögenhet då? *Letar efter en smiley med dollartecken i ögonen.* :wink:
Nä det tror jag inte, dom har nog mer vävfel och sån än dom nya och dom är inte tok svåra att få tag på. Jag tror snarare att det är en utgången färg i sånna fall som kan bli lite dyrare inte bara för att den är gjord i Guatemala
Det var ju synd. Här trodde man att man satt på en förmögenhet med en guatemala vävd Salsa. Får väl fortsätta hålla på den så kanske den blir värd mer sen :mrgreen:
Användarens profilbild
Av solanna
Suskiv skrev: Det var ju synd. Här trodde man att man satt på en förmögenhet med en guatemala vävd Salsa. Får väl fortsätta hålla på den så kanske den blir värd mer sen :mrgreen:
Visst är de Guatemala-vävda salsorna mindre orangerosa i färgerna? Lite kallare liksom. Den guldiga randen är nästan lite grönaktig? Jazoo har en sådan som är jättefin tycker jag (syns på hennes avatar). Min är en nyare sort och mycket mer orangerosa på något sätt. Det finns fler som har såna i sina avatarer också, eller hade iaf.

Jag tycker i alla fall att båda är snygga, men den gamla sorten är nog finast! Så håll på din du (eller sälj den till mig... ;-) )
Användarens profilbild
Av sacha42
mirko skrev:
Aelia skrev:Hmm, den rosa hoppisen som har flyttat runt lite nu...Den går inte heller att köpa längre
:?: vilken är det? Heter den nått?
tror att Aelia menar den rosa sjalen som jag har in mina ägor, en Hoppediz med smala rosa ränder, den rosa ebaysjalen kallas den här på sjalbarn.
Av Aelia
sacha42 skrev:
mirko skrev:
Aelia skrev:Hmm, den rosa hoppisen som har flyttat runt lite nu...Den går inte heller att köpa längre
tror att Aelia menar den rosa sjalen som jag har in mina ägor, en Hoppediz med smala rosa ränder, den rosa ebaysjalen kallas den här på sjalbarn.
Japp, det avr den jag menade, glömde nästan att det ar du som ägde den :wink:
Av Aelia
sacha42 skrev:
mirko skrev:
Japp, det var den jag menade, glömde nästan att det var du som ägde den :wink:
Användarens profilbild
Av Aurian
Picea skrev:
Froggie skrev:Handvävda (=Guatemalavävda) BäraBarn-sjalar är det nog ganska ont om numer!
Nämen hallå! Min står det "Handmade in Guatemala" på. Innebär det att den är värd en förmögenhet då? *Letar efter en smiley med dollartecken i ögonen.* :wink:
Bild
Användarens profilbild
Av Picea
marlene skrev:
Picea skrev:
Nä det tror jag inte, dom har nog mer vävfel och sån än dom nya och dom är inte tok svåra att få tag på. Jag tror snarare att det är en utgången färg i sånna fall som kan bli lite dyrare inte bara för att den är gjord i Guatemala
Äsch, då! Jag som trodde att jag satt på en guldgruva. (Fast det trodde jag egentligen inte! :D )
Användarens profilbild
Av Picea
Froggie skrev:
Picea skrev:*Letar efter en smiley med dollartecken i ögonen.*
Bild
Tack! Den kan bli användbar för en girigbuk!! :mrgreen:
Av missX
Den underbara Didymos SIMON går inte att köpa ny längre. Men dyker upp med jämna mellanrum på Ebay och en sån SKA jag ha en vacker dag :wink: .
Användarens profilbild
Av sus
Den jeansblå bebinan tror jag inte helelr går att få tag i, den är jättesnygg! (Det finns en vanlig blå också som jag inte sett live, men den KAN inte vara lika fin)
Användarens profilbild
Av diddeldi
SQ skrev:Didy Lena finns inte heller längre.
jo den har kommit tillbaka 8)
Av missX
Lin skrev:Ella Roo Jeri - ursnygg sjal som tyvärr inte tillverkas längre. Tack och lov har jag en sån! :loving:
Hur ser den ut då? *nyfiken i strut....*
Användarens profilbild
Av Marion
Jag har också en Jeri :loving:
Bild
Av missX
Marion skrev:Jag har också en Jeri :loving:
Bild
Den var ju läcker ju! Jag älskar mångfärgade sjalar har jag upptäckt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?