Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sunne2005
Jippi!!! Jag vann den rosa easyn, som inte har nått namn, på Ebay.

Bild
Användarens profilbild
Av Eld77
Grattis! Jag följde auktionen utan att bjuda och såg att ni var två svenskar på slutet... :)

Visst får vi se lajvbild på den sen när den har kommit?
Användarens profilbild
Av Summer
Grattis. Kollade också hur det gick... undrade vem som vann, men du han posta innan jag kom på vilken kategori frågan skulle passa i ;)
Användarens profilbild
Av sunne2005
Eld77 skrev:Grattis! Jag följde auktionen utan att bjuda och såg att ni var två svenskar på slutet... :)

Visst får vi se lajvbild på den sen när den har kommit?
Självklart!
Av Aelia
Är det bara jag som tycker att den är ful :roll: :oops: Bara görna eller bara blåa ränder ok, men både gröna och blåa :oops:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Är det bara jag som tycker att den är ful :roll: :oops: Bara görna eller bara blåa ränder ok, men både gröna och blåa :oops:
håller med dig, den lockar inte alls mig :roll: , väntar spännt på purpursky :eld:
Användarens profilbild
Av sunne2005
Aelia skrev:Är det bara jag som tycker att den är ful :roll: :oops: Bara görna eller bara blåa ränder ok, men både gröna och blåa :oops:
Nej du är inte ensam. Min sambo tyckte den var skitful. Han tyckte verkligen inte vi skulle bjuda på den. :D
Av Aelia
sacha42 skrev:
håller med dig, den lockar inte alls mig :roll: , väntar spännt på purpursky :eld:
Åhhh. hoppas den kommer snart, vill se massor med live bilder sen :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Grattis Sunne!

Jag gillar inte heller att det både är gröna och blå ränder, men det är ju en raritet så vad tusan liksom!
Användarens profilbild
Av sunne2005
Isanna skrev:Grattis Sunne!

Jag gillar inte heller att det både är gröna och blå ränder, men det är ju en raritet så vad tusan liksom!
Precis min tanke!!
Användarens profilbild
Av GosKina
Jag missade detta inlägg! Tack Sacha, för att du uppdaterar mig :-)

Jag tycker den ser lite häftig ut, väntar oxå med spänning på livebilder. Då brukar ju färgerna se annorlunda ut.

Ska du ge den ett namn, Sunne?
Användarens profilbild
Av sunne2005
Ett namn måste den ju få. Kankse kan jag ha en namntävling på HyrSjal.

/Lisa
Användarens profilbild
Av Isanna
sunne2005 skrev:Ett namn måste den ju få. Kankse kan jag ha en namntävling på HyrSjal.

/Lisa
Absolut! Vad vinner man? :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?