Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Easy Norrsken gamla mönstret 4,7.

Behöver jag specificera mer :lol:

Hoppas dock på att få en sådan inköpt innan jul......men sen är nog min motiverade sjalönskelista rätt fylld......
O resten av önskesjalarna kommer nog på delad andraplats tillsammans och är som sagt dåligt motiverade än så länge....
Användarens profilbild
Av Mi
En Sino förgätmiej eller krustistel 8)
Användarens profilbild
Av Helena
Easycare Sol 5,2, men tyvärr skulle jag aldrig våga önska mig en sådan dyr sjal av min man t ex.
Användarens profilbild
Av Asereht
Ett helt gäng! :D

Fast jag har ju redan köpt mig mina julklappar dvs en easy Norrsken 4,7 och en Taiga 5,2. :vågen: :D :vågen:

Men någon av dessa skulle jag absolut inte tacka nej till:

Easy Sol
Didy Lisa
Didy Wellen granat
Didy Ellips svart
Girasol New Salsa
Girasol Regnbåge
Användarens profilbild
Av Sessan
En Bebina stjärntecken oxe och en Easycare regnbåge (varför nöja sig med en sjal, liksom ;))
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag skulle vilja ha en Ergo NG... En svart! :)
Användarens profilbild
Av Veronica
En Ergo Organic Denim. Jag har tjatat om den hur länge somhelst, men kommer inte att få nån. Men om jag får några slantar av tex farmor och farfar, så köper jag en själv. 8)

Tänk om det vore mellandagsrea på sjalar också. *drömmer*
Användarens profilbild
Av Bina
Eftersom jag bokat en Easy Purpursky så får väl den ligga under granen :D .... om den "duger" i mina ögon när den kommer vill säga 8) I övrigt finns ingen som jag är supersugen på... Kanske ett Hav för Ljung är ju kört :(

Aelia skrev:Hmm, lava har jag ju redan...ljung oxå....ingen just nu och jag får den som jag vill snart, innan jul alltså :roll: :oops:
Men du vill ju ha nått annat.. inte bara sjalar :lol: :lol: :lol: hur har det gått?
Användarens profilbild
Av GosKina
Ååååh, jag önskar mig som vanligt en massa :-D Ett tips är att kolla upp allting man vill ha o göra en önskelista åt maken o familjen och lägga med länkarna till webbsidorna på listan. Då kanske möjligheten finns att man kanske får nåt oxå... :-) De kan ju gå ihop o köpa nåt tillsammans om det är för mycket pengar för en person att handla för.

Just nu är jag ute efter en
* bärjacka, helst Suse's eller kanske en Felix Pera
* 4,2-sjal, helst easy eld eller purpursky annars didy Katja, Eva eller Iris

Jag äter pepparkakor för att få alla att fatta hur snäll jag är! :-D Men mina "fem kilo bort" till jul känns något avlägsna dock.......
Av Aelia
Bina skrev:
Aelia skrev:Hmm, lava har jag ju redan...ljung oxå....ingen just nu och jag får den som jag vill snart, innan jul alltså :roll: :oops:
Men du vill ju ha nått annat.. inte bara sjalar :lol: :lol: :lol: hur har det gått?
Jo, jag försöker byta nu, får se hur det går :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
En ljung, 4.7m :love:
Användarens profilbild
Av solanna
Hm, jag behöver verkligen inga fler sjalar, men jag kan inte låta bli att svara ändå och berätta vilka sjalar jag i hemlighet drömmer om...

...nummer ett är en Girasol, helst i färgen Lilja tror jag, men Krookus och Tulppaani är inte långt efter.

...nummer två är faktiskt en Stork Inka 4,6! Jag satt och tittade på bilden på hyrsjals framsida och kom på att en sådan vore verkligen inte så dum. Dessutom vill jag gärna prova Storchenwiege. Kanske borde hyra en... :roll:

...nummer tre är en sval sjal till nästa sommar, till exempel en gås i någon snygg färg. Jag tror att aubergine är den jag helst skulle vilja ha, men kanske är den för mörklila för mig. Jag ser ut som ett spöke om färgen är för kall.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Åsa med 01 och 06 skrev:Åhh, vilken fråga...tror Didy Iris, 4,6 meter.

Åsa
:iagree:
Iris är såå vacker :loving:
Användarens profilbild
Av sunne2005
Jag önskar mig en ljung eller en jordgubb/hallon. Kan man skicka önskelistan till Aelia. :wink: :D

På den mer troliga önskelistan står en Indio, men jag vet inte i vilken färg....
Av Aelia
sunne2005 skrev:Jag önskar mig en ljung eller en jordgubb/hallon. Kan man skicka önskelistan till Aelia. :wink: :D
Hehe, tomte Aelia :wink: :lol: :lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?