Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Åh nej, någon länkade till Patapums hemsida för att visa den nya modellen... (Hur ny då? Jag har ingen aning). Oj oj oj....

Hur som helst - så snygg! Och precis de funktioner som jag saknar på Ergon - avtagbart huvudstöd, går att rulla ihop och bära som midjeväska, inga fickor så den blir slimmad och mycket snyggare....

Jag tror att jag kanske måste köpa en Patapum. Jag vet bara inte vad maken kommer att säga... Han älskar Ergon, och jag tror inte att vi har användning för två selar. Vilket dilemma. :lol: :wink:

Är det någon här som provat den nya modellen? Hur är den jämfört med Ergon? Jag tyckte att Ergon var bekvämare än gamla modellen, men jag har ju å andra sidan bara provat i några minuter.

Här finns Patapumen i alla fall.
http://www.babyhip.se/patapumcarrier.htm
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag behöver också en sån :shock: Fast jag har haft två innan och jag gillade inte som så mycket :roll:
Användarens profilbild
Av mirko
jag har ! vart inte speciellt övertygad om att den nya är bättre än den gamla ,,visserligen sitter den bättre på om man är kraftigare men jag tycker 100 ggr bättre om ergo!
Användarens profilbild
Av jazoo
mirko skrev:jag har ! vart inte speciellt övertygad om att den nya är bättre än den gamla ,,visserligen sitter den bättre på om man är kraftigare men jag tycker 100 ggr bättre om ergo!
Åkej, vad skönt. Då kanske jag inte behöver köpa en sån trots allt. Men den är ju såååå snygg!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?