Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker det börjar bli dags för oss att prova en ryggknytning nu, atlas är två månader. men jag undrar vilken som är bäst att börja med? lättast, stadigast, mest lämplig för så små barn? vill ju kunna mer ju! :D

länkar med instruktioner skulle inte sitta helt fel heller.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Omsluten ryggknytning kanske?
Den har jag provat på Oscar 4 månader och en vecka idag. Det funkade bra att få dit han trots lite piller och mycket sprattel. Han satt stadigt och säkert sen iaf och det kändes tryggt med dels ett bälte om honom och dels ett kryss om honom. Massa tyg bidde det. :)
www.stjarnbarn.se deras länk för ryggknytning följde jag. kollade på filmsnutten för att få till det.
Användarens profilbild
Av trollmamma
kul!!

Jag gillar ryggsäck men jag kan tänka att kör man omsluten med knut ovanbrösten kan man knyta på magen o kasabak honom till ryggen :)
På mamatoto.org kan man se en videosnutt med FWC TO BWC O TVÄRT OM !
Kolla in dem de är bra på att fatta hur man ska lyckats ! se'n är det att få upp barnet o det finns en del olika varianter o där är det att känna sig fram !

Lycka till !!!
Användarens profilbild
Av mojsan
..du med mobyn (visst var det ni med vit moby?) så är det ju omslutet som gäller. Med vävd skulle jag prova omslutet först, men om det inte funkar, prova ryggsäck. Eller vänta en månad till.
Användarens profilbild
Av diddeldi
mojsan skrev:..du med mobyn (visst var det ni med vit moby?) så är det ju omslutet som gäller. Med vävd skulle jag prova omslutet först, men om det inte funkar, prova ryggsäck. Eller vänta en månad till.
njae, tänkte nog prova med vävd tror jag :D men visst har vi en vit moby också, vet inte om det känns lika stabilt på ryggen bara.
Användarens profilbild
Av diddeldi
nu har jag vågat prova :D (med mannens hjälp förstås...). vi slog på stort och testade såväl omslutet som vanlig ryggsäck och tibetansk :wink: . kändes som att tibetansk funkade bäst, fast det kan bero på att atlas var på bra humör just då i och för sig.

vet inte precis om knytningarna blev så jättebra, men nu kan det ju bara bli bättre :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?