Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av GosKina
Tänk att man kan bli glad över att inte vara sjalnovis längre här på SB! :D Men snart ramlar jag väl ner igen när nån annons tas bort där jag skrivit nåt... Men jag ska försöka hålla mig på den här sidan strecket ändå *tihitihi*
Användarens profilbild
Av annemi
Va kul, grattis :lol:
Hoppas jag kommer till sjalförtrollad också. I verkligheten har jag ju varit alldeles sjaltokig ett tag nu. :wink:
Användarens profilbild
Av GosKina
annemi skrev:Va kul, grattis :lol:
Hoppas jag kommer till sjalförtrollad också. I verkligheten har jag ju varit alldeles sjaltokig ett tag nu. :wink:
Precis, jag kan inte säga att jag är sjalguru för det vore att ljuga för så duktig är jag inte än, som inte ens bär på ryggen än, men tokig i dem är man juh iaf!

Lycka till, du är ju snart där!
Användarens profilbild
Av sacha42
Härligt Goskina :vågen:

Bara att fortsätta skriva på 8)
Av MammaTess
Heja heja....du kommer att snart bli ännu "värre"...
Av Aelia
Hejja hejja...
Användarens profilbild
Av Elina
det är ju lite missvisande, för jag har ju burit mina barn i 2 1/2 år nu, men är ändå "bara" sjalvan.
Men skriver inte så mkt, läser mest.
Användarens profilbild
Av GosKina
Elina skrev:det är ju lite missvisande, för jag har ju burit mina barn i 2 1/2 år nu, men är ändå "bara" sjalvan.
Men skriver inte så mkt, läser mest.
Sant, men sjalvan visar ju iaf på att man är van. :-) Novis betyder ju verkligen nybörjare och jag läser oxå förstås mycket mer än jag skriver, men har ju burit i snart 8 månader nu iaf. Så det känns skönt att äntligen ha hoppat upp ett snäpp!
Användarens profilbild
Av jag71
Cecilia skrev:Grattis! :D

jag tycker bara att det är alldel för långt till nästa nivå nu. :( Måste jag upp i 1500 inlägg nu :help: för att avancera?
Skulle inte förvåna mig. :lol: Har ingen koll på var brytpunkterna ligger, ska jag vara ärlig så har jag noll koll på vad folk är för något. :roll: Det känns inte viktigt. Fast jag kanske inte förstår det där riktigt för när systemet kom så hade jag redan ett antal inlägg vilket gjort att jag aldrig har varit sjalnovis här på forumet (sanning som inte är sann! När jag kom hit hade jag sett en sjal i verkligheten och visste inget!!!!! Kan ju inte allt nu heller men jämfört med då så... uj! Vad jag vet! :lol: :lol: )

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?