Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Har just sytt klart min MT, men har en liten fråga, jag tycks få det lite knöligt där axelbanden fäster i ryggdelen, hur gör ni andra?
Senast redigerad av Jenny den tor nov 09, 2006 19:14, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Vet inte vad du menar ,men vill se bild!!!!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Alltså jag viker ihop mina - då blir det inte knöligt :roll:

Men jag vill också se bild ju!!! :this:
Av Jenny
Ska ta en bild på det "knöliga" så ni kanske förstår, så fort lillmonstret låter mig sitta mer än 30 sekunder vid datorn så kommer det en bild! :lol:
Av Jenny
Bild
Så här ser den ut, har sytt på ett uppfällbart nackstöd med band som för nävarande knyts frampå men ska fixa nån form av ögla att fästa i

Bild
Här precis där axelbanden går in tycks jag få det lite knöligt och det blir nästan lite vikt in mot axeln, ska jag börja stoppa i banden och SEN sy igen istället för att sy allt och vända ut och in?
Användarens profilbild
Av Maerion
Snygg! :tumsup: Och angående axelbanden finns en superbra förklaring till hur man viker dem så de inte knölar i Knyttet och K's sybeskrivning!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Den var fin :tumsup:

Mina ser ju liite annorlunda ut, vet inte om du kan se hur jag har vikt banden här:

Bild

Alltså där är de hopvikta, sen breder man ut dem.. :roll:
Av Jenny
Kajsa har du sytt ihop allt och krängt ut och in sen eller sytt insida och utsida och lämnat öppning för banden? (är jag solklar :lol: )

Maerion: Det är den jag använt :hmm:
Användarens profilbild
Av florin
Jag syr mina MTs så de ser ut som den kajsa kavat visar. Syr ihop hela utom där banden ska sitta, vänder, stoppar in banden och syr fast. Hur man jag har provat vIka på lite olika sätt och det har aldrig blivit knöligt...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
florin skrev:Jag syr mina MTs så de ser ut som den kajsa kavat visar. Syr ihop hela utom där banden ska sitta, vänder, stoppar in banden och syr fast. Hur man jag har provat vIka på lite olika sätt och det har aldrig blivit knöligt...
Precis! Jag syr ihop allt utom en liten öppning där banden ska sitta :wink:
Av Jenny
kajsa kavat skrev:
florin skrev:Jag syr mina MTs så de ser ut som den kajsa kavat visar. Syr ihop hela utom där banden ska sitta, vänder, stoppar in banden och syr fast. Hur man jag har provat vIka på lite olika sätt och det har aldrig blivit knöligt...
Precis! Jag syr ihop allt utom en liten öppning där banden ska sitta :wink:
Precis det var så jag menade, då får jag testa det nästa gång! Måste nog göra lite längre band också, vill kunna vira lite längre!
Användarens profilbild
Av Linnea
vilken snygging :tumsup:
vad duktig du är :D
Av Yrlavirvla
Åhh...vilken fin MT du hade där Kajsa kavat...
Inte avundsjuk, nej inte alls... :love:
Vill också ha. Har funderat på att sy en men jag kommer aldrig till skott. Beundrar alla er som hinner och är så kreativa.
Får försöka ta mig iväg ock köpa något fint tyg så kanske jag får lite fart... Det ser så skönt att bära med MT.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin MT! Mina har jag sytt fat axelbanden på innan jag har vrängt den och det blev ej knöligt. ( tyvärr fick jag sprätta loss banden på den ena och sy på från utsidan, för att det blev för trångt mellan dem)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?