Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maimiti
Hmmm, det var ju en bra fråga. Nu har jag inte så många sjalar så jag kanske är fel person att svara. Men, först kollar jag utseende och kvalitet och sedan priset... det är det sistnämda som gjort att jag inte har så många sjalar än. Plånboken räcker helt enkelt inte till.
Användarens profilbild
Av Alven
Utseense och kvalitet! Jag gillade hippisens utseende, men inte kvaliteten... så den går nog bort tyvärr. Man får vad man betalar för.
Användarens profilbild
Av maimiti
Alven skrev:Utseense och kvalitet! Jag gillade hippisens utseende, men inte kvaliteten... så den går nog bort tyvärr. Man får vad man betalar för.
Hippisen? Var det en freudiansk felskrivning? :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
[quote="maimitiHippisen? Var det en freudiansk felskrivning? :lol: :lol:[/quote]

Haha, ja så går det när man inte läser sina inlägg ordentligt innan man postar... :D :D :D
Användarens profilbild
Av trollmamma
Första gången var jag lite sån en som var diskret (ja det var den första !! )

Men efter det är det ändast vad man gillar i utseende för annars använder man inte dem o då är det rätt kört !

Jag bestämmer först längd 8) sedan sort :lol: o sedan färg :D ...

Sorten väljer man efter plånbok :roll: .

velar ofta så mycket att min man får spel .... men jag har än inte köpt en sjal jag inte gillat ändast ett fel köp o det var längdens fel (eller mitt midje mått 8) )!
Användarens profilbild
Av mojsan
trollmamma skrev:....... men jag har än inte köpt en sjal jag inte gillat ändast ett fel köp o det var längdens fel (eller mitt midje mått 8) )!
Längden, såklart, längden. Precis som med min 4,0 antigua... :lol: 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Jag valde min så att jag insåg att en mysig trikåsjal var det för sent för så då skulle den ju vara vävd. Skrutten var runt tre månader då och det började bli sommar. Jag är varm av mig (kanske beror lite på alla för överflöds kilona) och skrutten är också varm av sig så den skulle vara sval. Kände på Helens amazon (från babyplaneten) och insåg att den verkade vettig. Färgen valdes dels på grund av att skrutt är en pojke och så skulle även sambon kunna använda den. Det blev en stil och jag trivs så i den! :D Kunde inte blivit mycket bättre! Priset struntade jag faktiskt i även om jag funderade på hur jag skulle förklara för sambon att jag köpt ett tygstycke för över 700 kr men tänkte att om han blir knäpp får jag väl ringa Helen och säga att jag inte kan ta den. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?