Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har en Ergo som ganska nyligen börjat användas flitigt. Blir dock lite konfunderad över huvudstödet. Det finns ju två par öglor som huvudstödet kan fästas i, dels på bröstspännet som hamnar på ryggen när man bär på mage och dels på "ryggsäcksdelen". När Ergon kom var huvudstödet fäst på ryggsäcksdelen. Men jag tycker inte att huvudstödet håller lilla huvudet på plats ordentligt, utan att det vill ramla bakåt om man fäster det så. När man bär på ryggen förstår jag hur det ska fästas, men hur gör ni när ni bär på magen?
Användarens profilbild
Av Candela
Istället för att knäppa fast det där bak, så brukar jag knyta fast det kring axelbanden. Lättare så :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag brukar knäppa det på samma sätt som när jag bär på ryggen, fast det kräver att man är lite vig :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
silhuett skrev:Istället för att knäppa fast det där bak, så brukar jag knyta fast det kring axelbanden. Lättare så :roll:
:iagree:

Så gör jag med, eller så lutar jag bara huvudet framåt mot mitt bröst istället- tycker det går lika bra (så länge man inte ska dammsuga eller nåt :wink: )
Användarens profilbild
Av Ofelia
diddeldi skrev:jag brukar knäppa det på samma sätt som när jag bär på ryggen, fast det kräver att man är lite vig :wink:
Oj, det känns lite halvt omöjligt... :) Dessutom får jag för mig att man måste bak och mixtra för att knäppa om det varje gång, för annars måste det väl vara i vägen när man har tjejen vaken i den. Märkligt att det inte står ett ord om det här i instruktionen...

Knyta runt axelbanden, det var en variant! Ska kolla in dig Kajsa någon gång på träningen (om vi någonsin blir friska igen, känns inte så just nu, suck! :ill:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Ofelia skrev:
diddeldi skrev:jag brukar knäppa det på samma sätt som när jag bär på ryggen, fast det kräver att man är lite vig :wink:
Oj, det känns lite halvt omöjligt... :) Dessutom får jag för mig att man måste bak och mixtra för att knäppa om det varje gång, för annars måste det väl vara i vägen när man har tjejen vaken i den. Märkligt att det inte står ett ord om det här i instruktionen...

Knyta runt axelbanden, det var en variant! Ska kolla in dig Kajsa någon gång på träningen (om vi någonsin blir friska igen, känns inte så just nu, suck! :ill:
ja, jag knäpper alltid loss det och stoppar ner det i fickan när jag inte använder det, oavsett om jag bär på rygg eller mage. men knyta runt axelbanden funkar nog!
Användarens profilbild
Av Ofelia
Ok, tack för tipsen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?