Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jodå. Färg införskaffades. Plommonfärg till ringsjalen som slapp sin bebisblå nyans och lever ett nytt snyggt liv som ringsjal. Trivs visserligen inte med att bära i den ändå, men nu är den åtminstone snygg. Det är en EllaRoo och sömmarna blev fint plommonfärgade de också...

Min patapum har jag alltid retat mig lite på att den har varit så dassig i färgen. Det är den blå-grå och den har haft kamelfärgad insida. Nu fick den åka grafit-grått tvättbad och blev JÄTTESNYGG!! Vänter ivrigt på att den ska torka så jag får se slutresultatet, men i vått tillstånd så är jag mer än nöjd. Sömmarna fick dock behålla sin gamla färg visade det sig. Följde Sannasmammas råd om 2 pkt färg och passade på att färga ett halvt påslakan också. Verkar ha täckt VÄLDIGT väl.

//Kaja
Användarens profilbild
Av boosten
Bah! :shock: Den blå-grå som inte finns längre och som är så otroligt snygg! Hädelse! :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Kajsabajsa skrev:Bild :this:
Håller med!!!
Användarens profilbild
Av Kaja
Ska se om jag kan åstadkomma någon bild. Det blev JÄKLIGT snyggt. Nästan svart, men ändå inte...

Anledningen till att Patapumen fick åka färgbad var att den bestämde sig för att tappa färgen och bli camo-mönstrad på bakstycket. Fattar inte vad som hände, men senaste tvätten var INTE bra för den.

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?