Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofieli
Är ny här och skulle vilja ha lite hjälp/råd om bärsjalar. Har bara använt en bärabarn-sjal lite grann när dottern var 8-10 månader (hon är 20 månader idag), och det gick väl sådär. Väntar nästa barn i slutet av november och har då tänkt köpa en långsjal, men vilken? :)

Efter att ha kollat runt en del tror jag att någon av följande skulle passa:
Storchenwiege, easycare eller Pikku-Ru.

Om jag väljer en Pikku-Ru, är det bäst med det tunnare eller tjockare tyget? Avlastar den mycket sämre än en vävd sjal? Tycker den verkar så mysig att ha när barnet är nyfött :). Om någon vill ge mig lite tips eller dela med sig av erfarenheter är jag tacksam! /Sofia
Av Sofieli
gottegrisen: Tack! Har läst omdömena + några andra och nu blev det inte alls någon av dem jag tänkte först :) En Moby Wrap är på väg! Verkar vara en bra och billig sjal. Sen är det bara att vänta på bebisen...
Användarens profilbild
Av Alven
Sofieli skrev:En Moby Wrap är på väg! Verkar vara en bra och billig sjal. Sen är det bara att vänta på bebisen...
Åh, du kommer inte att ångra dig! Jag älskar min moby, kommer att använda den igen när Knyttet tittar ut. Fast kanske köper jag en Pikka-ruu som komplement nästa sommar... :)
Användarens profilbild
Av April
Härligt! Vad blev det för färg?

Kram
Av Sofieli
Alven: Vad roligt att höra! Har fått hem den idag och den verkar betydligt mer lovande än bärabarn-sjalen :) Lycka till med knyttet!

April: Det blev en Siena, som var en ny färg (bränd orange ungefär). Ska bli härligt när jag kan börja använda den! kram.
Användarens profilbild
Av April
Låter fint! Roligt att du fått den :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?