Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
Såg döskalle-trikå idag på Ohlssons tyger :D (129:-/m om jag inte minns fel). Den var fin, även om jag inte gillar döskallar.. Lite mörkgrå/ljusgrå-melerad bakgrund med nästan vita döskallar (fast inte sådär jätteframträdande, antagligen därför jag tyckte det var fint ändå).
Användarens profilbild
Av exiteme
Stream skrev:Såg döskalle-trikå idag på Ohlssons tyger :D (129:-/m om jag inte minns fel). Den var fin, även om jag inte gillar döskallar.. Lite mörkgrå/ljusgrå-melerad bakgrund med nästan vita döskallar (fast inte sådär jätteframträdande, antagligen därför jag tyckte det var fint ändå).
Antar att det är denna. Hur var kvalitén? Tjock eller tunn?
Bild
Användarens profilbild
Av Stream
Oj, ja det kan mycket väl ha varit den, men jag vet inte om jag såg blommorna isåfall.. :D

Den var ganska tunn, men stadig, om man kan säga så.. Det kändes som bra kvalitet, speciellt om jag jämför med trikåtygerna jag har hemma som är köpt på stuv..
Användarens profilbild
Av Helen
vill du ha randig trikå så slår jag ett slag för e-slöjd. Hög kvalitet och svenska priser. Jag har en hel låda med sådana tyger köpta på symässorna.. :oops:

Dödskalletyget har jag också köpt.
Det ligger här tvättat och krympt och färdigt att sätta saxen i.. någon gång när jag har tid... :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
Helen skrev:vill du ha randig trikå så slår jag ett slag för e-slöjd. Hög kvalitet och svenska priser.
:iagree:
Kanonmycket radig trikå i massa olika färger. Det är riktigt bra kvalitet också! De är schyssta på prover också, så är det nån färg du inte ser på hemsidan ( www.e-slojd.se ), alternativt inte är helt säker på, så är det bara att mejla så skickar de prover. Helt kanon! :tumsup:
Användarens profilbild
Av exiteme
Helen skrev:vill du ha randig trikå så slår jag ett slag för e-slöjd. Hög kvalitet och svenska priser. Jag har en hel låda med sådana tyger köpta på symässorna.. :oops:

Dödskalletyget har jag också köpt.
Det ligger här tvättat och krympt och färdigt att sätta saxen i.. någon gång när jag har tid... :wink:
Du får ta med och sälja av lite till mig ;-)

BTW: Tar du med min Ottobre...?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?