Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

...sina gröna ögon på Myrorna häromsistens...Jag kunde inte gå förbi! :roll: :twisted:
Den är nog en duk, kanske 1m * 2,5m skulle jag tippa.
Men vad ska jag göra med den stackarn??? Buscilla! Ingen idé att börja tjata! Den stannar här...så tillvida du inte vill sälja Bild Stures vrålåk till mig... 8)

Bild Bild
Vårt vardagsrum är vitt med Billys björk bokhyllor och ingen soffa är införskaffad än MEN det finns en tanke om att skaffa sig en typ lindblomsgrön soffa och detaljer i olika gröna nyanser. Då skulle den kunna vara duk...men VE har duk på vardagsrumsbord? Och vi har inte ens något vardagsrumsbord... Kuddfodral till den blivande soffan? Men det FINNS så mycket gröna, fina kuddfodral att köpa, det känns som slöseri med detta underbara tyg.

Eller ska den inte bli heminredningsdetalj alls? Eller i något annat rum, eller vad? Förslag tack! :D :D
Användarens profilbild
Av Lydia
göra kläder? :)
Användarens profilbild
Av Maerion
Gardinlängder? Såna där smala vad-de-nu-heter med vita/beiga lite bredare liksom bakom..

Haha, märks att jag har dyngkoll på gardiner va? :wink: :roll: 8)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Lydia skrev:göra kläder? :)
Aaaah, du menar i sann:
"Do a deer, a female deer, Re o drop of golden sun, Mi a name I call myself, Fa a long, long way to run, So a needle pull in thread, La a note to follow So, Ti I drink with jam and bread and that brings us back to Do!
-anda???
Seeeeer ni bergstopparna :?: :?: :roll:
8)
Användarens profilbild
Av jullan
eller gör som mina grannar och ha tyget som en fondvägg eller bonad på väggen nånstans?
fantasiflicka skrev: Men vad ska jag göra med den stackarn??? Buscilla! Ingen idé att börja tjata! Den stannar här...så tillvida du inte vill sälja Bild Stures vrålåk till mig... 8)
Sälja vrålåket :shock:. Är du inte klok människa. Bättre upp kan du allt. Förresten så bor redan ett lika dant tyg hemma hos Buscilla, så det så :Hahaa:
Min "Glödande blomster" är förövrigt en frukt utav en röd variant av samma gardin, därför kanske en ringis vore något. Har själv tänkt att göra en ringis av min gröna, helst med turkosa ringar.
Buscilla skrev:
fantasiflicka skrev: Men vad ska jag göra med den stackarn??? Buscilla! Ingen idé att börja tjata! Den stannar här...så tillvida du inte vill sälja Bild Stures vrålåk till mig... 8)
Sälja vrålåket :shock:. Är du inte klok människa. Bättre upp kan du allt. Förresten så bor redan ett lika dant tyg hemma hos Buscilla, så det så :Hahaa:
Min "Glödande blomster" är förövrigt en frukt utav en röd variant av samma gardin, därför kanske en ringis vore något. Har själv tänkt att göra en ringis av min gröna, helst med turkosa ringar.
Gaaah! Bild Förbarkat också...Jag kommer bli tvungen att ta till med hårdhandskarna...Bild eller...
hårhandskarna Bild Bild

Ringsjal? Njaaee, jag är väldigt nöjd med de jag har och sååå mycket används inte ringsjal faktiskt...men tanken har slagit mig.
Användarens profilbild
Av Soffi
kuddfodral
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:
Gaaah! Bild Förbarkat också...Jag kommer bli tvungen att ta till med hårdhandskarna...Bild eller...
hårhandskarna Bild Bild

Ringsjal? Njaaee, jag är väldigt nöjd med de jag har och sååå mycket används inte ringsjal faktiskt...men tanken har slagit mig.
varför inte ha den just som en...duk :roll:

Igår fick jag hem ännu ett tradera fynd. En orangeblommig liten historia. Vet ni vad Svea hade sagt till Leffe när hon öppnade paketet. - Nä, inte nu igen. Jag är så trött på de här..., och så höll hon upp duken med ogillande min. Försöker hon säga mig något tro? :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Soffi skrev:kuddfodral
kuddfodral är bra :tumsup:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Buscilla skrev:
jag tycker nog det kan bli bra och det kan jag sy själv...tror jag... :roll: hur gör jag? :lol:
Annars kändes kläder till våfflorna som en bra idé men det kan jag ju inte sy själv...
Användarens profilbild
Av Soffi
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:
jag tycker nog det kan bli bra och det kan jag sy själv...tror jag... :roll: hur gör jag? :lol:
Annars kändes kläder till våfflorna som en bra idé men det kan jag ju inte sy själv...
:D Enklast är att sy dem som örngott, (kolla in ett du har hemma) så slipper man pillet med dragkedja. Och så är det ändå lätt att ta av och tvätta. Se till att få mönstret mitt på bara. :rock:
Användarens profilbild
Av Soffi
Gurli skrev:Jag skulle gjort kuddfodral eller en tavla.
kanske både och :D Snygg matchning 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?