Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Köpte en klänning i roligt tyg på UFF. Den verkade hemma sydd så jag har ingen aning om från vilket årtionde den är (60-70-tal tror jag!)
Sydde om den så den passade mig till en 50-tals fest och tyckte sen att det skulle vara synd att den sen bara skulle ligga i en garderob för jag gillade verkligen tyget!

Så det blev en klänning till Selma i stället! Mönstret klurade jag till själv...tyvärr blev den en aning stor men hon växer väl i den så småningom!
:wink:
Bild
Senast redigerad av lotti den tis nov 07, 2006 16:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Maerion
Tjusigt! :heart:
Användarens profilbild
Av Soffi
:tumup: supersnygg, hade varit snyggt med matchande mamma :wink:
Användarens profilbild
Av j
Åhhhh, helt underbart!!!! Så fiin!!!! :urule: :heart:

/J
Av tumbler
Den älskar jag!!

Samma typ mönster som vi hade på väggarna i mitt barndomshem :heart:

Men jag skulle också ha viljat se dig i 50-tals klänningen! Har du ingen bild med den??? VILL SE!!!
Användarens profilbild
Av lotti
Usch då får ni inte skratta.... :oops: tycker inte om att ha klänning längre.... För många gravkilo som ska bort... men det var maskerad så den kvällen var det ok!!

Håll till godo! :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
lotti skrev:Usch då får ni inte skratta.... :oops: tycker inte om att ha klänning längre.... För många gravkilo som ska bort... men det var maskerad så den kvällen var det ok!!

Bild
Alltså, Lotti du är en kvinna i min smak :urule: . Skitsnygg rent ut sagt :love:. Vad är ett par kilon här eller där när man är så där pinglig. Sedan har jag svårt att se var själva maskeradbiten kommer in :hmm:. Så där vill jag se ut när jag ska vara fin. Men det är jag det :D.

Det ser ut som att du precis brustit ut i skönsång och lampan kan, om man kastar ett snabbt öga, tas för en mistlur :lol:

Men Selmaklänningen går ju inte heller av för hackor :heart:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Buscilla skrev:
lotti skrev:Usch då får ni inte skratta.... :oops: tycker inte om att ha klänning längre.... För många gravkilo som ska bort... men det var maskerad så den kvällen var det ok!!

Bild
Alltså, Lotti du är en kvinna i min smak :urule: . Skitsnygg rent ut sagt :love:. Vad är ett par kilon här eller där när man är så där pinglig. Sedan har jag svårt att se var själva maskeradbiten kommer in :hmm:. Så där vill jag se ut när jag ska vara fin. Men det är jag det :D.

Det ser ut som att du precis brustit ut i skönsång och lampan kan, om man kastar ett snabbt öga, tas för en mistlur :lol:

Jag håller med till fullo!!! :love: :love:
Åååh, vad jag ösnkar att jag såg ut som du och hade den där godbiten i min ägo!!! :D :D
Användarens profilbild
Av lotti
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:

Bild

Jag håller med till fullo!!! :love: :love:
Åååh, vad jag ösnkar att jag såg ut som du och hade den där godbiten i min ägo!!! :D :D
Alltså, oj vad jag rodnar :oops: Vad ni är snälla! Fast jag minus mina 18 kg hade jag nog känt mig fin oxå!

Buscilla: Det var en körfest och jag sjunger faktiskt på fotot :wink:
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Jättefin! Jag vill också ha en liten tjej att sy klänningar till, tror ni sonen blir traumatiserad om jag sätter på honom klänning? :lol: :?: :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?