Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Ryggsäck med kortsjal går bra. Är man mager så kan man knyta på magen annars får man knyta under bebisens rumpa.
Användarens profilbild
Av Helena
http://www.stjarnbarn.se/knytrygga.htm

Den knytningen kan jag göra med en 3,6 sjal (hade en Girasol i den längden tidigare med raka ändar), men jag tycker inte att det är vidare skönt tyvärr.
Användarens profilbild
Av tinaw
Allra kortast är ju varianten med sjalen över en axel, alternativt under armarna men över bysten på afrikanskt manér. Då pratar vi runt 2 meter sjal.
Användarens profilbild
Av Helena
tinaw skrev:Allra kortast är ju varianten med sjalen över en axel, alternativt under armarna men över bysten på afrikanskt manér. Då pratar vi runt 2 meter sjal.
Men över bara en axel tycker jag är jätte knepigt, ifall man har ett barn som ibland vill sträcka på benen, då glider ju barnet ur.
Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, jag håller med dig Helena. Över en axel funkar bäst med större barn tycker jag, som inte "lutar åt sidan" eller sträcker ut sig utan... sitter kvar... :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?