Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lotti
Panduro har skumstämplar som är utmärkta till tröjtryck. De har den senaste tiden haft en massa olika bland annat en karta med spindlar och andra insekter, en med prins och prinsess tema, nån med fjärilar osv. Kanske finns med dödskallar oxå??!!
Användarens profilbild
Av lotti
Annars skulle du väl lätt kunna göra en schablon av en dödskalle och dutta färg??? :D
Användarens profilbild
Av exiteme
lotti skrev:Panduro har skumstämplar som är utmärkta till tröjtryck. De har den senaste tiden haft en massa olika bland annat en karta med spindlar och andra insekter, en med prins och prinsess tema, nån med fjärilar osv. Kanske finns med dödskallar oxå??!!
Har hittat nu :-)
Bild
Användarens profilbild
Av lotti
exiteme skrev:
lotti skrev:Panduro har skumstämplar som är utmärkta till tröjtryck. De har den senaste tiden haft en massa olika bland annat en karta med spindlar och andra insekter, en med prins och prinsess tema, nån med fjärilar osv. Kanske finns med dödskallar oxå??!!
Bild
Åh, de har jag inte sett! Häftiga ju!!! :D :wink:
Användarens profilbild
Av exiteme
lotti skrev:
exiteme skrev:
Bild
Åh, de har jag inte sett! Häftiga ju!!! :D :wink:
Panduro hade massor. Sök på deras hemsida. Sök på "sats klichéer".
Jag köpte 2 satser och tre färger = ca 320kr.
Av Vinterhumlan
Helen skrev:Det ligger en liten läskig affär i Lund, mellan KLostergatan och Juridikum.. Har glömt vad den heter, men där kan man shoppa loss på både papper,s tämplar, pärlor och annat nödvändigt..
:nono: Nej nej nej INTE tipsa om den affären. Ett besök där slutar oftast lika illa som ett besök på stoff och stil...
Användarens profilbild
Av Amiechan
Vinterhumlan skrev:
Helen skrev:Det ligger en liten läskig affär i Lund, mellan KLostergatan och Juridikum.. Har glömt vad den heter, men där kan man shoppa loss på både papper,s tämplar, pärlor och annat nödvändigt..
:nono: Nej nej nej INTE tipsa om den affären. Ett besök där slutar oftast lika illa som ett besök på stoff och stil...
Det är ingen fara för mig - varenda gång jag går dit för att shoppa har de stängt :roll: Varför försöker jag alltid gå dit när det är deras lediga dag? :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?