- mån nov 06, 2006 13:58
Var kan man hitta coola "stämplar" /klichéer att trycka med på kläder. Söker bla dödskallestämpel...
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
lotti skrev:Panduro har skumstämplar som är utmärkta till tröjtryck. De har den senaste tiden haft en massa olika bland annat en karta med spindlar och andra insekter, en med prins och prinsess tema, nån med fjärilar osv. Kanske finns med dödskallar oxå??!!Har hittat nu
exiteme skrev:Åh, de har jag inte sett! Häftiga ju!!!lotti skrev:Panduro har skumstämplar som är utmärkta till tröjtryck. De har den senaste tiden haft en massa olika bland annat en karta med spindlar och andra insekter, en med prins och prinsess tema, nån med fjärilar osv. Kanske finns med dödskallar oxå??!!Har hittat nu
lotti skrev:Panduro hade massor. Sök på deras hemsida. Sök på "sats klichéer".exiteme skrev:Åh, de har jag inte sett! Häftiga ju!!!lotti skrev:Panduro har skumstämplar som är utmärkta till tröjtryck. De har den senaste tiden haft en massa olika bland annat en karta med spindlar och andra insekter, en med prins och prinsess tema, nån med fjärilar osv. Kanske finns med dödskallar oxå??!!Har hittat nu
![]()
Helen skrev:Det ligger en liten läskig affär i Lund, mellan KLostergatan och Juridikum.. Har glömt vad den heter, men där kan man shoppa loss på både papper,s tämplar, pärlor och annat nödvändigt..
Vinterhumlan skrev:Det är ingen fara för mig - varenda gång jag går dit för att shoppa har de stängtHelen skrev:Det ligger en liten läskig affär i Lund, mellan KLostergatan och Juridikum.. Har glömt vad den heter, men där kan man shoppa loss på både papper,s tämplar, pärlor och annat nödvändigt..Nej nej nej INTE tipsa om den affären. Ett besök där slutar oftast lika illa som ett besök på stoff och stil...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?