Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har klämt på en Girasol en gång och den var helt otroligt mjuk. Och fin. Jag är lite sugen på en jag med :D
Användarens profilbild
Av Helena
Mjuk, men jag tyckte inte om fållarna på min, de var smala och skar in, och så tycker jag att Girasolen är för smal för ryggknytningar, men jag hade en äldre variant kanske.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Thea skrev:
Helena skrev:Mjuk, men jag tyckte inte om fållarna på min, de var smala och skar in, och så tycker jag att Girasolen är för smal för ryggknytningar, men jag hade en äldre variant kanske.
Jaså jaha ja... Är sjalen fållad runt om hela? Eller är det stadkant och slätt?
Att den är smal är nog bra för mig tror jag. Jag är en liten människa och alla sjalar är så breda för mina axlar.

Knyttet: Vilken färg ska du ha? :app:
men hallå där! Var kan jag se den oranga??? :roll: 8)
Den där hellila var wuuunderbar! :love: :D
Användarens profilbild
Av sacha42
fantasiflicka skrev:
Thea skrev:
Helena skrev:Mjuk, men jag tyckte inte om fållarna på min, de var smala och skar in, och så tycker jag att Girasolen är för smal för ryggknytningar, men jag hade en äldre variant kanske.
Jaså jaha ja... Är sjalen fållad runt om hela? Eller är det stadkant och slätt?
Att den är smal är nog bra för mig tror jag. Jag är en liten människa och alla sjalar är så breda för mina axlar.

Knyttet: Vilken färg ska du ha? :app:
men hallå där! Var kan jag se den oranga??? :roll: 8)
Den där hellila var wuuunderbar! :love: :D
på omhuldas hemsida :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Thea skrev:Här http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/html/w ... wraps.html
Längst ner till höger.

Har du haft en sån Fantasiflicka? En girasol alltså?
Jag har mailat Finland nu. Men inte fått nåt svar ännu.
Om de finns och vad frakten för två sjalar blir. :D
jupps, haft en regnbåge en kort liten stund... :lol: :lol: Den var för kort för oss annars hade den fått bo kvar för mjuk är girasolens mellannamn! 8)
Användarens profilbild
Av Marion
marlene skrev: ett minus i mina ögon är dom raka ändarna.
:this: Jag måste bara påpeka att Girasolen finns både med raka och med diagonala ändar. Den med de raka ändarna har fransar. Det är vanligare med diagonala ändar.
Sedan måste jag även påpeka att det finns både fållade och ofållade Girasol-sjalar. De ofållade sjalarna har en tendens till att rulla sig i kanterna (inget vidare skönt, jag tyckte de skar in).
Är ni ute efter något speciellt är det lönt att maila och fråga försäljaren om vilka sjalar det är som säljs, Girasolen verkar inte vara särskilt konsekventa i sin produkt s a s. Till ex har jag en ofållad Maya med fransar, min kompis har en fållad Maya med fransar och de Maya som kom senast till affären var fållade med diagonala ändar och var dessutom mycket starkare i färgen :blahblah:.
Användarens profilbild
Av Helena
Min Girasol var fållad men väldigt snålt tilltagna fållar, så de krullade sig lite, men man kan ju typ vika sjalen så att det inte skär in, men jag tyckte inte om det. Men det kan ju hända att de nyare Girasol-sjalarna är annorlunda fållade.
Användarens profilbild
Av marlene
Marion skrev:
marlene skrev: ett minus i mina ögon är dom raka ändarna.
:this: Jag måste bara påpeka att Girasolen finns både med raka och med diagonala ändar. Den med de raka ändarna har fransar. Det är vanligare med diagonala ändar.
Sedan måste jag även påpeka att det finns både fållade och ofållade Girasol-sjalar. De ofållade sjalarna har en tendens till att rulla sig i kanterna (inget vidare skönt, jag tyckte de skar in).
Är ni ute efter något speciellt är det lönt att maila och fråga försäljaren om vilka sjalar det är som säljs, Girasolen verkar inte vara särskilt konsekventa i sin produkt s a s. Till ex har jag en ofållad Maya med fransar, min kompis har en fållad Maya med fransar och de Maya som kom senast till affären var fållade med diagonala ändar och var dessutom mycket starkare i färgen :blahblah:.
Ok, den jag hade och dom jag har sett har haft raka ändar utan fransar. Men jag skulle nog inte tacka nej till en lång regnbåge med fransar eller ännu hellre snedskurna ändar :lol:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har haft flera, bland annat den grön/blå den var jättefin, mycket finare än på bilden.
Användarens profilbild
Av Droppen
Thea skrev:Är det så? I en tråd om lila sjalar fann jag Girasol sjalarna som konstigt nog knallat mig förbi. Jag tittar lite och framför mina ögon flimrar enfärgad orange och lila. Och de ser mjuka ut. Är detta vad jag sökt? Finns det nån hake? Baksidan är mörkare och det är vackert :love: . Jag läste recensionerna här men vill ha era känslostormar kring Girasolen.
Om det är en bra sjal ska jag köpa den orange OCH den lila. :loving:
Precis vad jag känner! Vill ha båda! :oops: :D
Användarens profilbild
Av Eld77
Thea skrev:Här http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/html/w ... wraps.html
Längst ner till höger.

Har du haft en sån Fantasiflicka? En girasol alltså?
Jag har mailat Finland nu. Men inte fått nåt svar ännu.
Om de finns och vad frakten för två sjalar blir. :D
Gud vilka snygga sjalar! Den hellila naturligtvis, och den som kallas Grass, och Mokka, Tulpan... och Marianne är underbart retrocool, påminner om en gammal löpare som mamma har. *dreglar* :loving: :loving:

Vad tror ni, blir Girasol nästa måste-sjal? Den nya Easyn, liksom?
Användarens profilbild
Av Marion
fantasiflicka skrev: men hallå där! Var kan jag se den oranga??? :roll: 8)
Bild

Ni känner väl till våra finska grannars bildbank? Adressen är http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/
Bildbank heter Kuvapankki på finska, finns till höger på sidan.
Senast redigerad av Marion den sön nov 05, 2006 16:55, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Soffi
:shock: jasåååå oj oj oj :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?