amöba skrev:Fredrik skrev:...leta upp en hyggligt glad kille i svart pappaforum-tshirt och mycket, mycket tunt/kort hår...
Såg dig minsann i GP igår! Grattis till gratisreklamen
Har den givit något resultat i antalet nyregistreringar?
On vi ser till de senaste två veckorna så har nyregistreringen tagit rejäl fart än hur det var under sommaren-tidiga hösten. Detta beror i sin tur på hur vi marknadsför oss (via mvc/bvc).
Bra att det kommer fler pappor dit (se till att han skriver en hel massa) - Johan var lite lite besviken över att det inte var så mycket fart. Men säg inte att jag har sagt det.... Wink
Du får gärna hälsa johan att jag/vi verkigen uppskattade hans ord och det vore mkt tråkigt om han skulle sluta besöka oss och skriva! Man får ha viss förståelse för att vi är i en uppbyggnadsfas just nu. Och därför hoppas jag att personer som johan, med uppenbar talang för det skrivna ordet, fortsätter och skriver/tänker till/kommenterar/är med på tåget
Vi hoppas som sagt5 på en ökad tillströmning. Bara det att vi deltager på mässan kanske inte ger så många nya användare, rent %-aktigt, men det ger oss nya kanaler och "partners" som kan länka till oss och därmed påverka vårt medlemsantal i rätt riktning.
Som exemepl: Jag får in en fot på GP och de skriver några rader-->tv4 halland mailar och vill ha mig i nyhetssoffa--->pratar mer med tv4 halland-->tv4 vill nu ha mig i nyhetssoffa i malmö istället = större publik... vi får vara med på mässa i sthlm--->företag vill samarbeta med oss--->tvprogram ill eventuellt göra ett knäck på oss-->mässan i gbg vill tala med oss om liknande upplägg...
Det blir ringar på vatten av allt man gör så jag hoppas, hoppas, hoppas att nu inte johan ser det negativa med att vi inte är så stora... än... utan hjälper till och bygger upp det här till ett fantastiskt forum, som jag är säker på att det har potential att bli... och samtidigt har lite kul på vägen
Oj, blev visst mkt text det här...
Var f.ö kul att träffa några av er på mässan idag. Hann aldrig gå runt på egen hand men ska försöka göra det imorn. Siktar på att köpa någon form av sjal. Är en mei thai (thai mei?) något att ha?
/Fredrik