Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tove79
Inte tänkte väl jag så långt att det blir en hel vetenskap att bära barn i sjal i vinter och halka :hellu: . Jag har en stor kappa som jag hade förra vintern då jag var gravid och jag hoppas att den räcker om men jag måste ju också ha nåt käckt halkskydd till skorna. Var hittar jag det?
Användarens profilbild
Av Isanna
www.babyboden.nu har tror jag, sen finns de på en massa frilufsbutiker (tror addnature har) och skoaffärrer också. Googla på tex Spiky så hittar du billigare.
Användarens profilbild
Av tove79
Annika80 skrev:Apoteket har också

http://www.apoteket.se/rd/d/5038
"Klart dem inte har!" sa jag till min man idag när han föreslog att de hade broddar på apoteket. :roll:
Användarens profilbild
Av tove79
Ofelia skrev:Lite brodd-recensioner: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=280&a=190423
Oooh! Splendid! Tackar och bugar!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har köpt "tvärstopp" på apoteket (225 kr). jag tycker att de är superbra (det lilla jag hann prova dem innan det töade igen), man halkar inte när man går på stengolv och de är inte fula eller svåra att sätta på. jag provade den billiga varianten som fanns på apoteket också, men de var typ helt livsfarliga att ha på inomhus. och fula.
Användarens profilbild
Av tove79
diddeldi skrev:jag har köpt "tvärstopp" på apoteket (225 kr). jag tycker att de är superbra (det lilla jag hann prova dem innan det töade igen), man halkar inte när man går på stengolv och de är inte fula eller svåra att sätta på. jag provade den billiga varianten som fanns på apoteket också, men de var typ helt livsfarliga att ha på inomhus. och fula.
Superbra! Nu vet jag ju vad jag ska ha!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Jag såg på www.sakta.se som både har nätbutik samt affär i Sthlm att det finns några billigare kopior till Spiky plus som heter Kalix. Funderar på om man skulle förbi och testa dem...
Någon som gjort det redan?
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har ett par ICEY (se sakta.se) som jag fick förra vintern när jag jobbade som tidningsbud. De är jättebra, men man måste vara noga med hur man sätter ned fötterna då dubbarna sitter under hälen.
Jag tror att jag skulle föredra ett par med dubbar under hela skon för säkerhets skull, typ Kalix.
På nyårsaftons morgon var det bara lite halt, så jag struntade i halkskydden, de klickade så när jag sprang i trappuppgångar med stengolv och man vill ju inte störa folk i onödan. Naurligtvis halkade jag och bröt handleden och sen var min karriär som tidningsbud över! :oops:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Sporttjejen skrev:Jag såg på www.sakta.se som både har nätbutik samt affär i Sthlm att det finns några billigare kopior till Spiky plus som heter Kalix. Funderar på om man skulle förbi och testa dem...
Jag har precis köpt mig Kalix. Försäljaren sa att de faktiskt verkar vara bättre än spiky, mindre klagomål på att de gått sönder och så.
Användarens profilbild
Av Droppen
Kaffemoster skrev:
Sporttjejen skrev:Jag såg på www.sakta.se som både har nätbutik samt affär i Sthlm att det finns några billigare kopior till Spiky plus som heter Kalix. Funderar på om man skulle förbi och testa dem...
Jag har precis köpt mig Kalix. Försäljaren sa att de faktiskt verkar vara bättre än spiky, mindre klagomål på att de gått sönder och så.
Kollade in på Kalix men kan inte hitta någon storlekstabell? :hmm:
Hjälp någon?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Droppen skrev:
Kaffemoster skrev:
Hjälp någon?
Lite så här ur minnet så var S 36-41 och M 38-44... Small kan jag kolla på förpackningen, för det var vad jag köpte, men det orkar jag inte just nu :D. Broddarna ligger på undervåningen.
Användarens profilbild
Av Droppen
Kaffemoster skrev:
Droppen skrev:
Kaffemoster skrev:
Hjälp någon?
Lite så här ur minnet så var S 36-41 och M 38-44... Small kan jag kolla på förpackningen, för det var vad jag köpte, men det orkar jag inte just nu :D. Broddarna ligger på undervåningen.
Aha, då skulle M passa mig då. Har ni sååå stort hus..? :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?