Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Aelia skrev:Är jag blind eller ser den tomteröd på bilden :shock: :shock: :shock:
NÄ jag vet.. den ser ju mer röd än rosa ut liksom :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
kajsa kavat skrev:
Aelia skrev:Är jag blind eller ser den tomteröd på bilden :shock: :shock: :shock:
jazoo, du hade klämt på den va? Hur är den i färgen egentligen?
Användarens profilbild
Av Isanna
Bild

:heart: Asså; aj löööv this bild! :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Bild

:heart: Asså; aj löööv this bild! :heart:
me to :heart:

väntar med spänning på när den vill komma hem till mig :eld:
Av Aelia
Och jag väntar med spänning på live bilder på ER inte dumma easy mamma :twisted:
Användarens profilbild
Av Zandra
Men? Jag hittar inte lajvbilden på sjalar.nu - är jag helblind? INte på Easycares hemsida heller. Surt.
Av Aelia
Zandra skrev:Men? Jag hittar inte lajvbilden på sjalar.nu - är jag helblind? INte på Easycares hemsida heller. Surt.
Klicka på den bild på den på första sida
Användarens profilbild
Av jazoo
Isanna skrev:
kajsa kavat skrev:
jazoo, du hade klämt på den va? Hur är den i färgen egentligen?
Jag tycker att den är betydligt mer röd än rosa i verkligheten. Jag skulle kanske kalla den körsbärsröd. En röd med lite, lite cerice ton, eller vad man ska säga. Och ränderna är typ vinröd, ljusrosa, och vita.

Men nu var det ett tag sedan jag såg den, och det var en liten liten provbit så jag förbehåller mig rätten att minnas fel. Tycker inte riktigt att den var så röd som på live-bilden (Zandra - klicka på bilden på förstasidan), men absolut inte så rosa som på förstasidan heller.
Användarens profilbild
Av Gurli
Jag är nog glad att jag inte bokade nån, för det var inte riktig min "smak", jag som älskar rosa och allt.

Men gladast är nog plånboken :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Gurli skrev:Jag är nog glad att jag inte bokade nån, för det var inte riktig min "smak", jag som älskar rosa och allt.

:iagree:
Användarens profilbild
Av Aurian
Gurli skrev:Jag är nog glad att jag inte bokade nån, för det var inte riktig min "smak", jag som älskar rosa och allt.

Köpa purpursky och låta den gifta sig med lite klorin eller dylikt kanske? :twisted: :wink:

Fast det kanske är bäst att överlåta till Sannasmamma, hon är ju lite hemma på det där att experimentera med sjalarna :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
kajsa kavat skrev:

:iagree:
:iagree: :iagree:
Användarens profilbild
Av Maerion
Jag tyckte den var mycket snyggare som helbild! Men så är ju rosa verkligen inte min färg heller.. (duckar för flygande objekt..) :hide: :oops:

8) :lol:
Användarens profilbild
Av tove79
Vinterdrake skrev:Har ni sett att det kommit en livebild på den på sjalar.nu?

Måste säga att jag känner mig inte alls lika intresserad längre... :?
Alltså jag MÅSTE ge mig in i denna diskussion. Är ju galen i rosa också och fick ont i magen och framförallt i plånboken när jag såg "färgprovet" på sjalar.nu . Som godis. Ville haaaaa. Men den verkar inte alls lika fin IRL, känns nästan lite skönt.
Av ninen
Jag tycker den ser jättefin ut... vill ha! :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?