Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elisabet
Skillnader på Ringo och BB-sling avseende syning, material, avlastning, mysighet mm :?: :?: :?:
Användarens profilbild
Av sacha42
elisabet skrev:Skillnader på Ringo och BB-sling avseende syning, material, avlastning, mysighet mm :?: :?: :?:
åh dettta är minsann en fråga för Isanna som har både och :this: !!!

Isanna kom och svara nu :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Nova
Jag har både Ringo och BB-sling.

BB-sling har ett tyg som avlastar barnets tyngd effektivare än den vanliga Ringon. Tyget är i BB-sling är mjukt och mycket mysigt tycker jag.

Ringon har ett ganska så stumt tyg, medans BB-sling har ett diagonalvävt tyg, sådant som används till långsjalar.

Ringo Denim däremot är dock inte tokig för ett tyngre barn. Stelare kanske, men stabilt, sydd i jeanstyg och avlastar effektivare än den vanliga Ringon.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har ju båda och jag tycker om båda men kanake av olika anledningar. Ringon är skitasnygg och bara det gör att den används massor. Den är stilren och enkel och fickan är inte dum. Men jag bråkade lite i början med vikningen, fick inte till det tyckte jag. Men nu efter ett tag så kommer jag mycket bra överens med den. Det gäller att bre ut den ordentligt över ryggen så gör den sitt jobb bra. Den är stadig och känns rejäl.

BB-sling är fenomenaliskt skön att bära i eftersom den är gjord av diagonalvävt tyg. Den är supermjuk redan från början och det är en jättemysig sjal. Tyget är väldigt samlat i vikningen och ganska smal men det är lätta att bre ut för att få en skön avlastninge. De enda negativa jag har att säga om BB-sling är att jag nog tycker att det skulle ha funkat med ett par större ringar är de som sitter på. Det är lite knöligt att lossa på den tycker jag.

Båda är jättehärliga ringsjalar och det är lite svårt att väjla en så det gjorde jag inte heller - jag köpte båda! :P :D :twisted:
Användarens profilbild
Av solanna
Isanna skrev:Båda är jättehärliga ringsjalar och det är lite svårt att väjla en så det gjorde jag inte heller - jag köpte båda! :P :D :twisted:
En sann sjalfantast har talat! :D Varför välja en när man kan välja båda?
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag har båda men BB-sling är överlägset skönast. Ska sälja min Ringo då jag inte alls tycker om det stumma tyget. Och på mig hamnar fickan på låret så har man något i den slår det hela tiden mot låret.
Visst är Ringon väldigt snygg, men det är inte det som är viktigast.

Själv skulle jag nog inte vilja ha större ringar på BB-sling.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Jag gillar också BB-sling bättre
Ringons vikning passade inte mig alls
Och BB är gosigare
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?