Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Inspiration sökes till vad jag ska sy av detta tyg.

Bild

Det är "pälsaktigt"/filtad teddy och de blå/lila plupparna står ut från tyget. Stadkanterna är lurviga blå/lila (skymtar längst ner på fotot)

Jag råkade gå in på Olssons och fick syn på det och "råkade" impulsshoppa ALLT som fanns kvar av det utan att ha en tanke på vad jag ska sy av det :oops:, så jag har många meter
Jag har alltså 3 proppfulla, blå IKEA-kassar fulla med detta tyg. Det bästa var priset, knappt 150:- totalt för allt :D
Av MammaTess
Ett överkast; kuddar, en fin filt....
Användarens profilbild
Av sirisirius
Mössa, halsduk och vantar ifall det är tillräckligt gosigt? Det är jättefint!
Av tumbler
sirisirius skrev:Mössa, halsduk och vantar ifall det är tillräckligt gosigt? Det är jättefint!
Det var vad jag ville säga också!
Användarens profilbild
Av VenusLi
Jackor till barnen tror jag blir fint :)
Av FiaLisa
Om jag hade energi skulle jag sy en kappa till mig själv av ett sådant läckert tyg. Om det sedan räckte till dottern skulle hon också få en kappa av samma tyg.
Av anni
Vilket underbart tyg! Vart hittade du det och finns det i olika färger?
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Tyget är jättemjukt och gosigt. Hittills har jag påbörjat en overall till Miranda i varje fall som hon kan ha till våren. Åkpåse - nja så mycket använder jag ju inte vagnen att det motiverar att jag syr en ny åkpåse. Fast jag skulle ju kunna fodra den med detta ovanpå det bomullstyg som är där nu.
anni skrev:Vilket underbart tyg! Vart hittade du det och finns det i olika färger?
Hittade det bland stuvarna till kilopris på Olssons till det oerhört dyra priset av 20:-/kg :D , vilket resulterade i impulsköp av allt som fanns av det (vilket motsvarar 3 fulla blå ikeakassar :oops: ). Tyget i sig är ett som de tydligen hade fått hem i såna mängder för ett par år sedan så att de aldrig trodde att de skulle kunna sälja slut på, men nu var det här det allra sista som de hade kvar av det som de slumpade bort bara för att bli av med det, så det lär tyvärr inte finnas i ngr andra färger
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?