Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Vi har i och med flytt fått byta BVC och när nu nya bebisen kom träffade vi vår nya bvc-sköterska för första gången när hon gjorde sitt hembesök. Jag bar vår nyföding i trikåsjalen och bvc-kvinnan tyckte det såg så mysigt och bra ut. När jag sen var på bvc kom båda sköterskorna ut för att beskåda sjalen - och tyckte sedan att fler borde bära så!

Idag när vi väntade på att få träffa vår bvc-sköterska sa en äldre kvinna som satt i väntrummet att min lilla såg ut att ha det tryggt och skönt där i sjalen. Ja, det är ju bara att hålla med :D Idag begick jag förresten premiär med att bära båda barnen, liten i trikåsjalen innanför jackan och Ingrid i Ergon utanpå. Det var lättare än jag trott, men aningen väl spännande i den blixthalka som rådde. Tur att det var korta sträckor att gå.
Av tumbler
Vad skönt att få positiv respons! :D
Vi har enbart fått positiva reaktioner på bärandet på BB och BVC.
Användarens profilbild
Av Tinker
Alltid roligt med positiv respons! :D

Jag sätter ihop ett kollage av bärande till en affisch som ska sättas på vårt bvc. Det finns alldeles för många BB- och bärstolsbärande föräldrar här. :wink:

Jag är "hon med sjalen" med hela kommunen. :tumsup:
Av tumbler
Tinker skrev:Alltid roligt med positiv respons! :D

Jag sätter ihop ett kollage av bärande till en affisch som ska sättas på vårt bvc. Det finns alldeles för många BB- och bärstolsbärande föräldrar här. :wink:

Jag är "hon med sjalen" med hela kommunen. :tumsup:
Vilken bra idé - får man sno den? :D
Användarens profilbild
Av lillgumman
Jätte kul med lite positiv respons!

Jag var förresten på föräldragruppsträff på vårt BVC i går och hade då min Easy hug på mig. Det blev mycket nyfikenhet och positivitet från båda BVC-sköterskorna. :vågen:

Speciellt kul för en av dem är hon som vi normalt träffar för vägning och så... hon har alltid varit fascinerad av hur harmonisk gumman är. Tror hon fick svaret varför i går :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Kul att de var så positiva, men kan man vara annat egentligen när man ser en liten bebis i trikåsjal nära mammas trygga hjärta?! :heart:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Vad kul! :)

Min erfarenhet är att de oftast är lite skeptiska till en början på BVC till sånt de inte vet så mycket om. Men de är oftast lättflörtade om man bara kan visa fördelarna...
Jag omvände den äldsta och mest fördomsfulla BVC-tanten här. Hon är min bästis nu och försöker övertala andra mammor att skaffa sjal och gärna bärjackor.. :lol:
Användarens profilbild
Av Tinker
Sagas mamma - Sno på bara! :D
Användarens profilbild
Av buebo
"Mina" bvc sköterskor är oxå jättepositiva. :D Ena sa tom att hon oxå skulle vilja ha en till bebis,så hon oxå fick bära i sjal. Hon vart nämligen så bebissugen när hon började jobba här att de skaffade en "sladdis"(5 år sen nu) Men hon trodde inte hon skulle kunna motivera maken till det bara för att få bära i sjal :D

Att Emil började gå redan vid 9 månader tyckte hon oxå va bra,så att hon hade ett exempel på att det inte hämmar utvecklingen för att de bärs i sjal. Hon är helt klart positiv och nu finns det rätt många sjalare här,inte bara jag som sprider det vidare alltså :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?