Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
jag har beslutsångest, men får jag någon mer dag vill jag ha två omgångar.
Användarens profilbild
Av tinaw
Men hörrni, vi säger fredag då. Det är säkert fler som har svårt att bestämma sig sådär på stört.
Användarens profilbild
Av Anna
tinaw skrev:Men hörrni, vi säger fredag då. Det är säkert fler som har svårt att bestämma sig sådär på stört.
:tumup:
Användarens profilbild
Av lotti
Nu har jag mailat min beställning till dig Tina! :D
Användarens profilbild
Av Fina
Alltså, egen design, menar ni då att man väljer de vävda och den egna designen är vad det ska stå, i vilket typsnitt och färg?? Eller är det något ännu roligare/häftigare/finare? :hmm:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Josefina skrev:Alltså, egen design, menar ni då att man väljer de vävda och den egna designen är vad det ska stå, i vilket typsnitt och färg?? Eller är det något ännu roligare/häftigare/finare? :hmm:
samma fråga från mig... är det med egen bild och så eller enligt de förval man kan göra?

jag tycker det låter som egen design när man skriver egen design :wink: men tycker det verkar
klurigt att skicka till dej tinaw och att du sen ska skicka vidare... eller?

förresten, jag kanske också kommer med en eller två beställningar :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vill ju ha, men kan inte bestämma mig. Bild Vill antagligen ha ett par olika med typ 50 av varje... Bild
Användarens profilbild
Av tinaw
Egen design alltså de vanliga valen man har på deras sida. Specialdesignade säljer de inte i så små mängder.

Jag har väl inte sagt nån stopptid imorgon egentligen, men fredag eftermiddag, ca 14.00 tycker jag blir bra. Om nån är sugen men inte hinner tills dess kan ni väl höra av er i alla fall. Vi är uppe i 11 st totalt tror jag.

Storlekslapparna, vilka är på, hur många vill ni ha? Vi behöver beställa minst 50 av varje (har inte pratat med dem ifall det är OK med 50 av dem, men jag tror det är OK eftersom det är standardband som de säkert lagerhåller, inte sånt de väver efterhand).

Nån som vill lista storlekarna så kan alla kopiera in sig, jag måste springa, är inte hemma
Användarens profilbild
Av Panakeia
men inte om man gör dem i egen design väl? då måste man ju skicka för att få en prisuppgift? eller?
jag hittar inget iaf?
För när jag klickar å gör en specilabeställning så får man ju ingen förhandsgranskning, ingeting!
Användarens profilbild
Av tinaw
Nej, coopen är inte för inte specialdesign, utan bara för vanliga namnband med de symboler, färger och typsnitt som finns under vävda band, glitterband osv.
Användarens profilbild
Av tinaw
Storleksetiketter, vilka vill ha vad och hur mycket? Om vi satsar på minst 50 st av varje storlek vi vill ha att dela på tror jag de är nöjda från minanamnband. Kopiera listan och skriv in namn och antal, så kollar vi vilka storlekar som är aktuella, vad vi får ihop till!

De här barnstorlekarna finns

68
74
80
86
92
98
104
110
116
122
128
134
140
146
152
158
164
170
176

Priserna för storleksetiketter:

25 styck: 59 Kr
50 styck: 89 Kr = 10 st / 18 kr
100 styck: 139 Kr
200 styck: 239 Kr
300 styck: 369 Kr
500 styck: 509 Kr

(bilder: http://www.minanamnband.se/Storleksetiketter.php)
Användarens profilbild
Av tinaw
Kopiera listan och skriv in namn och antal!

barnstorlekar

68
74
80 tinaw 10 st
86 tinaw 10 st
92 tinaw 10 st
98 tinaw 10 st
104
110
116
122
128
134
140
146
152
158
164
170
176
Av missX
Vad svårt det var att bestämma allt :hmm: !

Är det nån som sett det bruna eller det ljusbruna vävda bandet i verkligheten? På bilden över de olika färgerna på banden så ser ju den bruna väldigt mörk ut. Jag undrar lite över hur ljus den ljusbruna är. Är den väldigt ljus? På bilden (på min dator iaf) så ser ju även den ljusbruna ganska mörk ut (vilket skulle passa mig perfekt). Som jag ser färgerna på min dator så skulle jag vilja döpa den bruna till mörkbrun och den ljusbruna till brun.

Ja ja, jag ska nog hinna bestämma mig till kl. 14 idag. Återkommer efter lunch med mail till dig TinaW.
Användarens profilbild
Av Panakeia
tinaw skrev:Nej, coopen är inte för inte specialdesign, utan bara för vanliga namnband med de symboler, färger och typsnitt som finns under vävda band, glitterband osv.
oki! då vet jag!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag skulle kunna tänka mig ett gäng (typ 20) st "sjalbarns" lappar, e de fler som skulle va intresserade av det? va säger april, får vi det?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?