Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Villiankka
Frida med Mea skrev:Finns det inte några live bilder på sjalrna?

Miamamma: tycket det stog att du skulle ha med dig 11 sjalar :hellu: , tänkte du var tokig :wink: , men det var visst bara jag som var det.
Här finns en foto till.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Villiankka skrev:

Miamamma: tycket det stog att du skulle ha med dig 11 sjalar :hellu: , tänkte du var tokig :wink: , men det var visst bara jag som var det.
Här finns en foto till.
Åh, Vilianka, nu vet ajg ven du är tror jag!!!!
Visst är det du som har tagit alla dom där jättefina reklambilderna på Babylegs?
Av Villiankka
Miamamman skrev:
Villiankka skrev:

Här finns en foto till.
Åh, Vilianka, nu vet ajg ven du är tror jag!!!!
Visst är det du som har tagit alla dom där jättefina reklambilderna på Babylegs?
Hej Mia,
tyvär har jag inte tagit dom. De är Babylegs egna bilder. Jag är bara en själsälgare med 3 barn här i Finland :lol: som försöker förbättra sin skolsvenska här.
Användarens profilbild
Av caelajemma
Jag kan bidra med bild på färgen Dusty Rose. (Inte världens bästa bilder eftersom jag tagit dem själv, men bilder i a f.) Dock kan jag nog inte säga så mycket om sjalen. Jag har aldrig haft en trikåsjal förut nämligen.

Bild Bild

Jag vet inte vad som flög i mig, men för en månad sedan beställde jag eco:n, eftersom jag nog ändå ville testa en trikåsjal innan Jemma blir för stor (hon åkte bara gås & ringo i början), och så ville jag gärna ha en långsjal som man slapp knyta om (inte så kul att få svansändarna på marken i det här vädret om man typ står på en parkering och ska ta på sig en långsjal).

Först när jag packade upp den och testade kände jag "bläää, vad är det jag har köpt?!". Dels kändes den så konstig (jag är ju inte van vid trikå direkt :) ) och jag fick inte till någon bra knut - har ju som sagt aldrig knutit trikå förut eller omslut med smokingbältet ytterst - dessutom var inte färgen riktigt vad jag hade trott (även om den stämmer väldigt bra med den lilla rutan som finns på nätet). Sen testade jag en gång till dagen efter, och det blev inte heller så himla bra. "Och trikåsjal som ska va så himla lätt o knyta - visst!" tänkte jag då surt. :hopmad: Sen blev sjalen liggande tills här om dagen, då jag tänkte att jag får väl ge den en chans till innan jag säljer den. Och då funkade det helt plötsligt! :siishah: Jag fick till knuten, Jemma trivdes, och jag började t o m tycka att färgen var rätt trevlig... :) Sen testade vi den ordentligt när vi var nere på stan och handlade i några timmar. Visst det är lite svajigare än en vävd, men bara lite, och den avlastar väldigt bra och är himla gosig (som väl trikåsjalar är antar jag). Så nu får vår eco stannade i alla fall över vintern... Slutet gott, allting gott. :)

Jag kan ju tillägga att Jemma inte är så himla tung för sin ålder - hon väger knappt 7,5kg för tillfället.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
tycker den är jättefin!!!
är också sugen på att testa en men får kanske vänta in nästa sjalbarn 8)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
caelajemma skrev: Så nu får vår eco stannade i alla fall över vintern... Slutet gott, allting gott. :)
Det låter bra det, för i mitten på april (ungefär) kommer jag börja använda trikåsjal igen, och den där skulle jag gärna köpa begagnad av dig då! :D.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Kaffemoster skrev:
caelajemma skrev: Så nu får vår eco stannade i alla fall över vintern... Slutet gott, allting gott. :)
Det låter bra det, för i mitten på april (ungefär) kommer jag börja använda trikåsjal igen, och den där skulle jag gärna köpa begagnad av dig då! :D.
nånånå!!!! hoppas att jag klämmer till innan dig då isf om den kommer ut, jag vill ju me ha en sånn!
Användarens profilbild
Av boosten
Men hur funkar den på sommaren? Ingen som vågar sig på en prognos? :lol:
Användarens profilbild
Av caelajemma
boosten skrev:Men hur funkar den på sommaren? Ingen som vågar sig på en prognos? :lol:
Eftersom jag aldrig har testat någon annan trikå, så kanske man inte ska lyssna alltför mycket på mig, men jag tror att den kan väl vara "mediumbra" eller så på sommaren. Än så länge har vi inte blivit särskilt varma i den. Dock har jag ju inte burit inomhus någon längre stund (mer än i affärer då), utan mest innanför min jacka när vi varit ute. Men det står ju om den att den är svalare (tack vare hampan) än många andra trikåsjalar även om den är relativt tjock.
Av malinki
Jag har en ECO som nog är till salu i färgen sand och storlek M om någon skulle vara intreserad?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?