- mån okt 30, 2006 21:09
Från en strålande start till strul...Två knytningar varvar jag mellan med min Hoppendiz;
Dubbelt kryss. Men fast jag drar åt löpknuten stup i ett så hänger Ivar undernaveln efter en stund iallafall
Omslutet kryss. Fast Ivar sitter stadigt och bra och tätt emot mitt bröst från början är det som att tyget bakom hans nacke blir slapp efter en stund och han hänger utåt och bakåt och ruskigt illa. Varje gång jag knyter spänner jag ordentligt men sen falerar det efter en stund. Väldigt obekvämt. Han är missnöjd, jag är missnöjd och vad som skulle vara bekvämt och mysigt är inte kul längre.
Blir så less. Vad som började så bra är nu bara knöligt. Vad gör jag för fel?!
Dubbelt kryss. Men fast jag drar åt löpknuten stup i ett så hänger Ivar undernaveln efter en stund iallafall

Omslutet kryss. Fast Ivar sitter stadigt och bra och tätt emot mitt bröst från början är det som att tyget bakom hans nacke blir slapp efter en stund och han hänger utåt och bakåt och ruskigt illa. Varje gång jag knyter spänner jag ordentligt men sen falerar det efter en stund. Väldigt obekvämt. Han är missnöjd, jag är missnöjd och vad som skulle vara bekvämt och mysigt är inte kul längre.
Blir så less. Vad som började så bra är nu bara knöligt. Vad gör jag för fel?!
Mamma till Gustav-02, Ivar-06, Axel-11 och Ebbe -14
Svart Aldoria Bambu Soft, hemsydd ringsjal,
Hoppendiz Paris & en svart Patapum bärsele
En färdigsydd Mei Tai och flertalet påbörjade...
Svart Aldoria Bambu Soft, hemsydd ringsjal,
Hoppendiz Paris & en svart Patapum bärsele
En färdigsydd Mei Tai och flertalet påbörjade...